Swap fimo NL ?
jah ze zijn vandaag op de post want ik wou ze gistere bij me oma al op de bus doen maar daar hebben ze de brievenbus al kleiner gemaakt vanwege vuurwerk
zeker bang dat sinterklaas de kadotjes voortaan op de post doet of zo maar goed vanmiddag dus maar ff n aar het postkantoor geweest.
bedankt voor de uitleg k ga het zeker proberen die mooie bloemetjes !!!
groetjes sharon
bedankt voor de uitleg k ga het zeker proberen die mooie bloemetjes !!!
groetjes sharon
Mijn pakketje kwam ook vandaag aan: ik ben er erg blij mee, dus hartelijk bedankt, meiden !! En ook Sinterklaas bleek actief te zijn geweest; mocht je hem zien, Sharon, bedank hem dan van harte namens mij !!
Tot slot nog dit. Het was een swap met hindernissen, maar uiteindelijk toch erg geslaagd, vind ik. Sharon, super bedankt voor de perfecte organisatie !!
Tot slot nog dit. Het was een swap met hindernissen, maar uiteindelijk toch erg geslaagd, vind ik. Sharon, super bedankt voor de perfecte organisatie !!
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
Dank u Sinterklaasje
!
Enne mooi gedaan hoor dames, in het echt zijn ze veel mooier dan op de foto. En mijn muisje met z'n kaasje vind ik zo schattig, gelukkig hebben m'n poezen het nog niet gezien
.
PS: die bloemetjes kralen maak ik net zo als jou kraaltjes! De streepjes in de bloemblaadjes doe ik alleen mbv een schilmesje, maar dat maakt niks uit verder.
Enne mooi gedaan hoor dames, in het echt zijn ze veel mooier dan op de foto. En mijn muisje met z'n kaasje vind ik zo schattig, gelukkig hebben m'n poezen het nog niet gezien
PS: die bloemetjes kralen maak ik net zo als jou kraaltjes! De streepjes in de bloemblaadjes doe ik alleen mbv een schilmesje, maar dat maakt niks uit verder.
Groetjes, Melanie