groetjes sharon
swap oorbellen nederlanders :P
En dat weet ik dan weer wel hèallema schreef:jah goed he![]()
ik kan al zeggen nou die is leuk die je krijgt en jij wordt steeds nieuwschieriger
![]()
maar er zitten echt leuke dingen tussen ben benieuwd wat nouk heeft gemaakt![]()
![]()
groetjes sharon
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Is het niet misschien leuker om nog even op die van Mieke te wachten?allema schreef:ik heb mieke een pb gestuurt maar ze reageert nietmaar voor het andere groepje als ik nouk binnen heb fotograveer ik even en dan gaan die vast op de terug weg
![]()
groetjes sharon
Anders gaat het andere groepje straks al over hun oorbellen vertellen, en zitten wij nog vol spanning te wachten.
~Audrey~
nouk die van jou heb ik ook
en flap flap daar d8 ik gistere aaf ook aan (kon toch nie slapen)
het is niet leuk voor de rest als je al zit van ook die zijn leuk geworden terwijl de rest nog zit te wachten.
dus als iedereen het eens is wachten we nog even op mieke die reageert vast snel
ik denk dat ze gewoon erg druk is want haar laatste post was op 24 maart
groetjes sharon
het is niet leuk voor de rest als je al zit van ook die zijn leuk geworden terwijl de rest nog zit te wachten.
dus als iedereen het eens is wachten we nog even op mieke die reageert vast snel
ik denk dat ze gewoon erg druk is want haar laatste post was op 24 maart
groetjes sharon
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Is wel beter idee jaallema schreef:nouk die van jou heb ik ook![]()
dus als iedereen het eens is wachten we nog even op mieke die reageert vast snel![]()
ik denk dat ze gewoon erg druk is want haar laatste post was op 24 maart![]()
groetjes sharon