Ik heb samen met mijn dochter gestemd, en we verschilden iets van mening
Resultaten wedstrijd sprookjes
- Serena
- Bead Fanatic
- Contacteer:
ketting die op nummer 1 staat
De ketting die op nummer 1 staat is echt heel mooi maar ik vindt wel dat de maker zich niet helemaal aan het thema sprookjes heeft gehouden aangezien er geen sprookje bij die ketting past..dat vindt ik wel jammer want zo lijkt het alsof er niet echt over na is gedacht, bij de ketting DNA van het sprookje daarentegen vindt ik wel dat er over na is gedacht, en bij deze, aan de maker van die ketting: SUPER!!
kusjes Serena
kusjes Serena
Re: ketting die op nummer 1 staat
Er moest ook niet echt een sprookje bij passen, je mocht kiezen tussen een ketting die echt een sprookje uitbeeldde of er een deel van was, ofwel een sprookjesachtige ketting, en dat is die volgens mij toch welSerena schreef:De ketting die op nummer 1 staat is echt heel mooi maar ik vindt wel dat de maker zich niet helemaal aan het thema sprookjes heeft gehouden aangezien er geen sprookje bij die ketting past..dat vindt ik wel jammer want zo lijkt het alsof er niet echt over na is gedacht, bij de ketting DNA van het sprookje daarentegen vindt ik wel dat er over na is gedacht, en bij deze, aan de maker van die ketting: SUPER!!
kusjes Serena