Nieuwe ruil-uitdaging?

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Jose86
Bead Believer

Bericht door Jose86 » za 06 okt 2007 15:41

Kaatje Kraal schreef:Ik heb vandaag mijn pakketje gekregen. Wat een mooie kralen! Niet allemaal glas, maar dat geeft niet. Want de kleuren vind ik heel mooi. Vooral het blauw/aqua. Roze werk ik nooit mee, maar ik heb toevallig een blouse met roze gekocht, dus ga ik daar iets bij proberen te maken. Dus bedankt en ik ga snel aan de slag de komende week.
Fotoooooo!!! Ben heel benieuwd!

Mijn pakketje is trouwens net op de post!

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » za 06 okt 2007 15:42

Moeten we al foto's plaatsen van de ontvangen kralen, of pas als ook de creaties af zijn? En ging iemand de foto's allemaal plaaten op een plek of plaatsen we ze gewoon los in de topic. Of moet ik ze mailen naar iemand?
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Jose86
Bead Believer

Bericht door Jose86 » za 06 okt 2007 15:45

Nou ik vind het wel leuk om eerst te zien welke kralen je hebt gekregen en wat je ermee gedaan hebt..
Anders weet ik bijvoorbeeld niet welke kralen je hebt gekregen als je, je creatie laat zien..

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » za 06 okt 2007 16:30

Ik zal in het weekend al een foto maken van de kralen. Dan lees ik nog wel wat ik met de foto moet doen. Ze zijn in ieder geval heel mooi, en ik pieker me nu al suf wat ik er mee ga maken. :lol:
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » za 06 okt 2007 17:11

@Kaatje Kraal
Haha, ik ben wel blij dat je ze mooi vind en ook wel handig dat je net een blouse met roze er in hebt gekocht, komt mooi uit! :D

En je hebt helemaal gelijk, het is niet allemaal glas.... :oops: stom, ik heb er eigenlijk zonder na te denken ook keramiek tussengedaan, omdat dat qua kleur zo mooi paste...echt niet over nagedacht. Alleen maar dat ik er geen acryl in moest stoppen.....ik hoop dat je er wat moois mee kunt maken!

Ik was ook helemaal in gespannen afwachting, maar helaas niks in de brievenbus vandaag. (ik zit ook nog te wachten op een bestelling van een webshop, maar dat was even een domper) Straks toch maar even aan de knutsel!

Groetjes Roos :flowerysmile:

Vendelle
Bead Interested

Bericht door Vendelle » zo 07 okt 2007 09:18

Als jullie willen kunnen jullie de foto's naar mij sturen op fpm . leermakers @ gmail . com (maar dan zonder de spaties). Ik heb een website in de maak, en daar zou ik de foto's op kunnen zetten. Zoals eerder gezegd: het kan even duren, maar ze komen er zeker op te staan.

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » ma 08 okt 2007 11:42

Vendelle schreef:Als jullie willen kunnen jullie de foto's naar mij sturen op fpm . leermakers @ gmail . com (maar dan zonder de spaties). Ik heb een website in de maak, en daar zou ik de foto's op kunnen zetten. Zoals eerder gezegd: het kan even duren, maar ze komen er zeker op te staan.
Ik heb inmiddels een account op Mijn album. Ik denk dat ik het nu wel uit kan puzzelen hoe ik daar een mapje opzet met onze kralen en de daarvan gemaakte creaties.
En dat kan dan vrij snel geregeld worden, dus roep maar wat jullie liever hebben, dames!
Ik vind het inderdaad wel erg leuk om te zien wat je basismateriaal was en daarna wat je ervan gemaakt hebt.

Ben trouwens wel benieuwd of ik vandaag mijn kralen in de brievenbus heb.....spannend!!!!

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » ma 08 okt 2007 16:42

Rooos schreef:
Ben trouwens wel benieuwd of ik vandaag mijn kralen in de brievenbus heb.....spannend!!!!
Nee, helaas niks...... :(

Vendelle
Bead Interested

Bericht door Vendelle » di 09 okt 2007 05:22

José, ik doe de kralen wel in de brievenbus, Net om 16.00 uur moet ik weer beginnen, dus dan kan ik niet meer naar jou komen. Maar goed, dan weet je in elk geval dat ze vandaag bij je in de bus liggen. :)

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » di 09 okt 2007 17:34

Jaaaah, ik heb mijn kralenpakketje gekregen en ik kan het niet laten.....
Afbeelding
Ik heb al helemaal zin om ermee aan de gang te gaan, ik heb al een aantal ideetjes! Ik vind ze echt super. Bedankt Pixie!

Wat doen we nu eigenlijk met de fotoverzameling? Ik ben misschien wel heel stout dat ik nu al een foto van mijn kralen neerzet..... :oops: maar ik ben er ook best wel blij mee....

Jose86
Bead Believer

Bericht door Jose86 » di 09 okt 2007 18:15

Vendelle schreef:José, ik doe de kralen wel in de brievenbus, Net om 16.00 uur moet ik weer beginnen, dus dan kan ik niet meer naar jou komen. Maar goed, dan weet je in elk geval dat ze vandaag bij je in de bus liggen. :)
Ontvangen! :)
Vind de kralen heel mooi.. Alleen niet in mijn kleur, dus het word een echte uitdaging! Heb er heel veel zin in! Heb al wel een ideetje!
Foto volgt!

Vendelle
Bead Interested

Bericht door Vendelle » wo 10 okt 2007 06:08

Ik ben in elk geval blij dat je ze mooi vindt. Is nog best spannend moet ik zeggen. Ik ben echt heel benieuwd wat je ervan maakt. Heel veel succes!

Vendelle
Bead Interested

Bericht door Vendelle » wo 10 okt 2007 06:10

Rooos schreef: Wat doen we nu eigenlijk met de fotoverzameling? Ik ben misschien wel heel stout dat ik nu al een foto van mijn kralen neerzet..... :oops: maar ik ben er ook best wel blij mee....
Tsja, het maakt mij niet uit of jij het doet of ik. Kun jij ook de kralen en daarna de gemaakte sieraden bij elkaar zetten, zodat je meteen kunt zien wat er is gemaakt met die bepaalde kralen?

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 10 okt 2007 11:41

Vendelle schreef:
Rooos schreef: Wat doen we nu eigenlijk met de fotoverzameling? Ik ben misschien wel heel stout dat ik nu al een foto van mijn kralen neerzet..... :oops: maar ik ben er ook best wel blij mee....
Tsja, het maakt mij niet uit of jij het doet of ik. Kun jij ook de kralen en daarna de gemaakte sieraden bij elkaar zetten, zodat je meteen kunt zien wat er is gemaakt met die bepaalde kralen?
Ja hoor, dat moet wel lukken denk ik. Het zal even knutselen zijn,maar ik vind het ook ergens wel een uitdaging om dat voorelkaar te boksen!

Ik weet mijn mailadres even niet uit mijn hoofd, maar dat laat ik nog wel even weten dan. :D

Vendelle
Bead Interested

Bericht door Vendelle » do 11 okt 2007 16:57

Heeft iedereen eigenlijk zijn kralen al binnen? Ik heb ze nog niet, ben benieuwd wanneer ze komen. Ik zal Pijkie eens een pbtje sturen om te vragen.

Gesloten