Belgische oorbellenswap + FOTO'S
Ben blij dat de verrassing goed aangekomen is (had ik wel beetje bang voor
)
Ik ga nog niet verklappen wat het is want er zijn misschien nog mensen die hun pakje nog niet hebben gehad!
Ik ben blij dat jullie het allemaal toffe dingen vinden en ik ben zeker bereid om het nog eens te organiseren (dus voor de geïnteresseerden, let me know!)

Ik ga nog niet verklappen wat het is want er zijn misschien nog mensen die hun pakje nog niet hebben gehad!
Ik ben blij dat jullie het allemaal toffe dingen vinden en ik ben zeker bereid om het nog eens te organiseren (dus voor de geïnteresseerden, let me know!)
Hey,
Bij mij zijn ze vandaag ook aangekomen.
Iedereen heel erg bedankt! De meeste zijn wel mijn smaak (1 paar niet, maar weet al direct een vriendin die ik er zeker mee kan blijmaken, dus die komen ook wel goed terecht)
Heb trouwens die van madelief al in, passen perfect bij wat ik aanheb
Wat de verrassing betreft: bij mij was er eentje kapot, maar dat maakt toch niet uit (was gewoon maar in 4 stukken)
Groetjes,
nightwish
Ps. ben nu wel benieuwd naar de foto's van de andere oorbellen
Bij mij zijn ze vandaag ook aangekomen.
Iedereen heel erg bedankt! De meeste zijn wel mijn smaak (1 paar niet, maar weet al direct een vriendin die ik er zeker mee kan blijmaken, dus die komen ook wel goed terecht)
Heb trouwens die van madelief al in, passen perfect bij wat ik aanheb

Wat de verrassing betreft: bij mij was er eentje kapot, maar dat maakt toch niet uit (was gewoon maar in 4 stukken)
Groetjes,
nightwish
Ps. ben nu wel benieuwd naar de foto's van de andere oorbellen
"its better to fly and fall than to never have flown at all"