Sandra heb je de foto ontvangen??
meiden, hoe gaat 't met Flower Power?
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
hoe kan dat nou Ria?
Ik stuur naar info@kralen.com
Dat adres wat Sandra op pagina 1 heeft aangegeven!
Nou ja, ik heb mail van Sandra dat ze hem binnen heeft en nu moet jij niks verklappen he Ria??!!

Dat adres wat Sandra op pagina 1 heeft aangegeven!
Nou ja, ik heb mail van Sandra dat ze hem binnen heeft en nu moet jij niks verklappen he Ria??!!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet
MORGEN IS HET LENTE !!!!!!!!!!!
Afgelopen met de winterslaap
En de opening van de flower-power wedstrijd, ik kan haast niet wachten tot alle creatie's te zien zijn.
Het zal weer heel moeilijk worden om te kiezen, veel plezier allemaal met de wedstrijd.
love
(wat een leuke nieuwe emoticons, Sandra)
Afgelopen met de winterslaap
En de opening van de flower-power wedstrijd, ik kan haast niet wachten tot alle creatie's te zien zijn.
Het zal weer heel moeilijk worden om te kiezen, veel plezier allemaal met de wedstrijd.
love
(wat een leuke nieuwe emoticons, Sandra)
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
Er zijn al veel mooie creaties bijgekomen. 
jullie moeten er alleen niet op rekenen dat er alvanaf morgen gestemd kan worden hoor, morgen mag er nog gemaild worden, dieuwertje moet nog wat foto's bewerken, ik moet de info nog opslaan en ik wil ook kijken of ik kan zorgen dat alleen nieuwsbriefleden kunnen stemmen, zodat niet personen kunnen winnen dankzij veel vriendinnen.
jullie moeten er alleen niet op rekenen dat er alvanaf morgen gestemd kan worden hoor, morgen mag er nog gemaild worden, dieuwertje moet nog wat foto's bewerken, ik moet de info nog opslaan en ik wil ook kijken of ik kan zorgen dat alleen nieuwsbriefleden kunnen stemmen, zodat niet personen kunnen winnen dankzij veel vriendinnen.