Sieradenwedstrijd Parels bij CreaDream.nl
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
YES! Gelukkig, want ik ging erg krap in mijn tijd zitten!Sandra schreef:Nou weet je wat, dan verleng ik de aanmeldingen waarschijnlijk wel tot 8 maart, want dan stuur ik 9 maart nieuwsbrief dat er gestemd kan worden. Enneh dan zal ik deze keer zorgen dat degenen die hebben gestemd tussentijds de stemresultaten kunnen zien.
waarschijnlijk??? of definitief...??? zou heel fijn zijn hoef ik niet te gaan haasten met het doorlezen van het stageverslag van mijn stagiaire omdat ik nog een ketting wil makenSandra schreef:Nou weet je wat, dan verleng ik de aanmeldingen waarschijnlijk wel tot 8 maart, want dan stuur ik 9 maart nieuwsbrief dat er gestemd kan worden. Enneh dan zal ik deze keer zorgen dat degenen die hebben gestemd tussentijds de stemresultaten kunnen zien.

Liefs
Linda
Linda
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
okeej dan hoef ik niet nog ff snel een foto te maken
de zon schijnt dus ga ik het nu even proberen..

Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
-
- Bead Professional
- Contacteer:
Oeps sorry dat ik nog niet heb gereageerd. Maar ja, inzenden kan t/m 8 maart, vanaf 9 maart kan er gestemd worden.Pienjo schreef:waarschijnlijk??? of definitief...??? zou heel fijn zijn hoef ik niet te gaan haasten met het doorlezen van het stageverslag van mijn stagiaire omdat ik nog een ketting wil makenSandra schreef:Nou weet je wat, dan verleng ik de aanmeldingen waarschijnlijk wel tot 8 maart, want dan stuur ik 9 maart nieuwsbrief dat er gestemd kan worden. Enneh dan zal ik deze keer zorgen dat degenen die hebben gestemd tussentijds de stemresultaten kunnen zien.
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Zo, ik heb ze net even op de foto gezet en ik heb ze net naar je opgestuurd! Hoeveel inzendingen heb je tot nu toe?
Groetjes Elina
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..