De ruil-uitdaging (NL) - NOG EEN KLEIN WEEKJE TE GAAN!
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
zo, ik heb net een mooie selectie kralen bij elkaar gedaan die wat kleur betreft erg mooi bij elkaar passen...nu hopen dat de ander dat ook gaat vinden, maar smaken verschillen uiteraard.
Morgen even wegen op mijn werk, maar ik heb geen idee hoeveel 100 gram is, wie weet zit ik er al boven. Heb zlef nu in verhouding veel luxere kralen erbij gedaan...maar hiervan had ik nog zoveel, dat ik juist erg benieuwd ben wat nu iemand anders hiervan zal gaan maken.
Toch wel spannend hoor om nu voor het eerst aan zo'n ruil mee te doen.

Morgen even wegen op mijn werk, maar ik heb geen idee hoeveel 100 gram is, wie weet zit ik er al boven. Heb zlef nu in verhouding veel luxere kralen erbij gedaan...maar hiervan had ik nog zoveel, dat ik juist erg benieuwd ben wat nu iemand anders hiervan zal gaan maken.
Toch wel spannend hoor om nu voor het eerst aan zo'n ruil mee te doen.
What's life whithout beads
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hoi Desiree,beebie109 schreef:Sorry sorry.. Om maar met de deur in huis te vallen. Ik kan het niet redden om mee te doen dit keer. Heb gisteravond het bericht gekregen dat een vriend van mij op zijn vakantie is overleden en ik red het niet om mee te doen. Sorry![]()
Groetjes Desiree
Gecondoleerd en heel veel sterkte, voor jou en alle betrokkenen. Alle begrip voor, en bedankt dat je even een seintje gaf. Sterkte meid!
Yep.marja! schreef:En als we iets gemaakt hebben maken we een foto en plaatsen die in dit topic?
Vind ik een heel goed idee! Ik zal vanavond trouwens iedereen even een mailtje sturen met een samenvatting van de 'regels'.marja! schreef: Is het leuk om het ontvangen kralenpakketje ook te fotograveren? Dan weet iedereen wat je ontvangen hebt en wat je er zelf nog hebt bijgedaan.
- Crearen
- Bead Believer
- Contacteer:
geen contact
Ik heb Esther een PB en een mail gezonden, maar nog niets gehoord....
daarom ook maar even via deze weg...Esther als je dit leest wil je me even je adres doorgeven....heb een leuke verzameling kralen voor je liggen.
daarom ook maar even via deze weg...Esther als je dit leest wil je me even je adres doorgeven....heb een leuke verzameling kralen voor je liggen.