wanneer nieuwe oorbellen swap

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » za 11 mar 2006 00:12

Je maakt voor iedereen een paar oorbellen (als de groep niet te groot is) behalve voor jezelf natuurlijk. We gaan proberen om rekening te houden met de kleuren die de anderen graag zien, wat niet zo makkelijk zal zijn.. Daarom vraag ik jullie om een lijstje te geven met de kleuren die jullie graag zien. Als jullie de oorbellen klaar hebben steken jullie ze in een kleine bubbelenveloppe. In deze enveloppe steek de oorbellen die je van de anderen krijgt. Je frankeert deze kleine bubbelenveloppe genoeg zodat deze terug tot bij jou kan komen. Kleine bubbelenveloppe NIET dichtkleven!!
Steek er ook een briefje bij met jou naam en adres op want anders weet ik niet waar de oorbellen naartoe moeten :D
Deze kleine bubbelenveloppe steek je dan in een grotere enveloppe die je dan uiteindelijk naar mij toestuurt.
Mijn adres :
Sofie Seyen
Meirenstraat 31
2250 Olen

Wees zeker dat de kleine enveloppe die ik naar jou terugstuur genoeg gefrankeert is, anders zijn de oorbellen voor mij :lol:
Ik hoop dat jullie het zo duidelijk vinden!!

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » za 11 mar 2006 16:19

heu, sofie, miss is het een idee om het vorige tekstje gewoon in een nieuw topic te zetten, das duidelijker :D
ipoingtudut

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » zo 12 mar 2006 08:55

dus de datum is 10 april om mee te doen?
Dan zal het lukken voor mij

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 12 mar 2006 22:17

Nieuw topic geopend, op deze mag een slotje van mij

Gesloten