wat voor swap
jaaaaaaaa heel mooi he!
leuk hoeveel verschillen er nog zijn.
ik had gedacht dat er veel netting achtig zouden zijn maar da's niet zo, achteraf ook logisch, de kralen hebben allerlei vormen en kleuren en is daar dan niet zo geschikt voor.
vind ook dat sommigen voor altijd leuk zijn en sommigen juist voor speciale gelegenheden.
leuk idee trouwens nicole, die met de veter. was zeker wel gepriegel zoveel aan elkaar te krijgen?
 was zeker wel gepriegel zoveel aan elkaar te krijgen? 
			leuk hoeveel verschillen er nog zijn.
ik had gedacht dat er veel netting achtig zouden zijn maar da's niet zo, achteraf ook logisch, de kralen hebben allerlei vormen en kleuren en is daar dan niet zo geschikt voor.
vind ook dat sommigen voor altijd leuk zijn en sommigen juist voor speciale gelegenheden.
leuk idee trouwens nicole, die met de veter.
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
Oooh en ik ben de gelukkig die hem dragen mag hahahahaha hij is in het echt nog mooier!Pienjo schreef:.. ik vind die van COnny .... heel apart gemaakt...
Toppie allemaal !!!

Echt heel gaaf om te zien dat er zoveel verschillende crea's gemaakt kunnen worden met allemaal dezelfde kralen
Groetjes Monique
			Pienjo schreef:Ik zie schitterende kettingen ertussen!! mijn complimenten dames!!!
Ik ben erg blij met die van Sandra... ik vind die van COnny en Nicole heel apart gemaakt... Conny is de jouwe gewoon met kettels gedaan? en die van jou nicole?
ja die van mij is inderdaad geketteld en Linda bedankt voor het compliment.
Het is zeker leuk om te zien wat voor verschillende creaties iedereen met dezelfde kralen maakt. Ik vindt het voor herhaling vatbaar!
Groetjes Conny
Die van mij is een beetje geinspireerd door die van Conny  , ik vond hem zooo mooi
 , ik vond hem zooo mooi   .
 .
Ik heb gewoon een heleboel kraaltjes op nietstiften gedaan en deze per 10 op een andere nietstift met kraaltjes erboven en eronder gedaan, en die nietstiften (ook zonder trosjes met alleen kralen) aan een kapittelslotje gemaakt. Het slotje zit dus aan de voorkant.
Ik weet trouwens niet meer aan wie ik de ketting van Nouk heb gestuurd. Heb het (helaas) niet opgeschreven, maar ja, het was zo al werk genoeg haha... Ik hoop wel dat ie aan is gekomen!
 Ik hoop wel dat ie aan is gekomen!
 , ik vond hem zooo mooi
 , ik vond hem zooo mooi   .
 .Ik heb gewoon een heleboel kraaltjes op nietstiften gedaan en deze per 10 op een andere nietstift met kraaltjes erboven en eronder gedaan, en die nietstiften (ook zonder trosjes met alleen kralen) aan een kapittelslotje gemaakt. Het slotje zit dus aan de voorkant.
Ik weet trouwens niet meer aan wie ik de ketting van Nouk heb gestuurd. Heb het (helaas) niet opgeschreven, maar ja, het was zo al werk genoeg haha...
 Ik hoop wel dat ie aan is gekomen!
 Ik hoop wel dat ie aan is gekomen!Groetjes, Nicole.

Wat een leuke creaties zijn het allemaal!!!
 Wat een leuke creaties zijn het allemaal!!! Groetjes Marije
 Groetjes Marije