wat voor swap
gelukkig vind je hem mooi....
Ik heb die van Sandra hoorde ik net... helaas heb ik hem nog niet gezien, maar ze hebben even een foto gemaild... helaas kunnen mijn ouders niet super met het fototoestel overweg... ben benieuwd hoe hij precies valt... maar ik vind hem er top uitzien!!! mijn moeder vond het idee van de witte kralen met zwarte kettels en zwarte kralen met zilveren kettels super.... en ik natuurlijk ook maar wil hem snel goed bekijken! alvast bedankt Sandra en natuurlijk Nicole voor al haar werk!!!!!!!!
Ik heb die van Sandra hoorde ik net... helaas heb ik hem nog niet gezien, maar ze hebben even een foto gemaild... helaas kunnen mijn ouders niet super met het fototoestel overweg... ben benieuwd hoe hij precies valt... maar ik vind hem er top uitzien!!! mijn moeder vond het idee van de witte kralen met zwarte kettels en zwarte kralen met zilveren kettels super.... en ik natuurlijk ook maar wil hem snel goed bekijken! alvast bedankt Sandra en natuurlijk Nicole voor al haar werk!!!!!!!!
Liefs
Linda
Linda
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Die van Sandra is supermooi! ( ik wilde hem best zelf houdenPienjo schreef:gelukkig vind je hem mooi....

Misschien kun je de foto's morgen al op het forum zien... (als iedereen pakketje heeft ontvangen).
Groetjes, Nicole.
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Kom ik net thuis van een weekend shoppen in Antwerpen, ligt er een pakje op me te wachten: van ELLEN...
Ik vind het setje echt super, daar was ik zelf nooit op gekomen!
mijn weekend kan niet meer stuk!
overigens Nicole: deze
is voor jou! echt top geregelt en dat kaartje vind ik ook zo'n leuk idee!
(ben ook al benieuwd naar alle foto's...)
Ik vind het setje echt super, daar was ik zelf nooit op gekomen!

overigens Nicole: deze

(ben ook al benieuwd naar alle foto's...)
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Nou dames...
Ik ben de gelukkige om jullie de url te geven van de pagina met foto's!
(natuurlijk met toestemming van Sandra
)
Komt ie:
*tromgeroffel*
http://www.kralen.com/tekst.php?onderwe ... werp=swap2" onclick="window.open(this.href);return false;
En...en...en...
Mooi zijn ze he...
Ik ben de gelukkige om jullie de url te geven van de pagina met foto's!
(natuurlijk met toestemming van Sandra

Komt ie:
*tromgeroffel*
http://www.kralen.com/tekst.php?onderwe ... werp=swap2" onclick="window.open(this.href);return false;
En...en...en...

Mooi zijn ze he...

Groetjes, Nicole.