swap mogelijkheden
-
Lady_Violet
- Bead Interested
- Contacteer:
Alleen is de jouwe ietsje steviger ...St?phanie schreef: Ik vind het ook grappig dat Vicky en ik bijna dezelfde ketting hebben gemaakt, en Karine en Debby bijna dezelfde armband en ook Saartje en Sharon armbanden die erg op elkaar lijken...!
Maar ze lijken echt wel op elkaar h? -> echt grappig
Ik heb gekregen:
Blauwe ketting van Marike
Folie ketting van Karine
Armbandje van Debby
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet
swap
hoi hoi
Ben vandaag terug gekomen van vacantie, vandaar dat ik nu pas reageer!
Wat zijn er mooie sieraden gemaakt zeg, van mij krijgt iedereen een pluim!
Ik heb een ketting van Karen, en een ketting van Karina gekregen en het armbandje van saartje. Meiden hartstikke bedankt
Alleen 1 ding, het zilverdraad is op 3 plekken gebroken
Ik ga deze ketting denk ik opnieuw maken, leer ik ook weer wat nieuws
Ben vandaag terug gekomen van vacantie, vandaar dat ik nu pas reageer!
Wat zijn er mooie sieraden gemaakt zeg, van mij krijgt iedereen een pluim!
Ik heb een ketting van Karen, en een ketting van Karina gekregen en het armbandje van saartje. Meiden hartstikke bedankt
Alleen 1 ding, het zilverdraad is op 3 plekken gebroken
Ik ga deze ketting denk ik opnieuw maken, leer ik ook weer wat nieuws
- volvoke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
die heb ik gemaakt volgens de uitleg in het boek elfenatelier
voor wie het niet heeft , je rijgt verschillende kralen in groepjes (kleintjes per vier en grote per twee of een) aan een nylondraad tot je ongeveer 70 cm hebt en dan begin je te haken ,dus ook per drie of twee naargelang eigen smaak
Is het een beetje duidelijk
voor wie het niet heeft , je rijgt verschillende kralen in groepjes (kleintjes per vier en grote per twee of een) aan een nylondraad tot je ongeveer 70 cm hebt en dan begin je te haken ,dus ook per drie of twee naargelang eigen smaak
Is het een beetje duidelijk
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead
turmaline lentil bead
Ik vond hem zo leuk, dus ik ben vanavond even aan de slag gegaan. Leuk om te doen en het resultaat is ook leuk geworden vind ik.Ik had geen dik nylondraad dus ik heb 0,25mm gebruikt en een haaknaald van 0,6 mm, ging ook prima. Het voordeel is dat je dan met een naald kunt rijgen gaat wat makkelijker vind ik.