wat voor swap

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 08 dec 2004 20:09

zekers spannend! :) nicole, mail het maar naar info@kralen.com
ben zeeeeeeer benieuwd wat ik terug krijg! :) en kan me voorstellen dat je het lastig vind nicole, dat vond ik namelijk ook. ikzelf vind dat we dit voor de lol hebben gedaan en dat het niet zoveel geld heeft gekost, dus als ik iets terug krijg wat niet in mijn smaak valt jammer dan, doel is in ieder geval bereikt, namelijk plezier met leuke uitdaging. :) kan het anders altijd cadeau doen aan iemand toch? voor zover dat zal gebeuren. ;)
ik denk dat iedereen wel zal posten zodra ze het binnen hebben, zodra er niemand meer wacht zal ik melden op welke pagina de foto's te vinden zijn. :)
spannend! :banaan:

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » wo 08 dec 2004 20:13

kee duzzz nu kan k eindelijk onder de brievenbus gaan zitten :wink:

groetjes sharon

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » wo 08 dec 2004 20:41

joepie joepie joepie!!!! :D

Ik ben zo benieuwd wat er terug komt, en wat iedereen gemaakt heeft!!

Hopelijk lukt het je om ze morgen nog te posten, maar laat je niet teveel opjagen, Nicole!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » do 09 dec 2004 14:22

Nu komt er wat moois :evil:

Zoals jullie lazen was mijn envelop met ketting niet aangekomen bij Nicole, en Nicole is zo lief om voor mij toch een ketting te maken.
De post is straks geweest en wat lag er in de brievenbus.... de envelop in een plastic zakje met een kaartje erin retour afzender en sorry. Het was geen kaartje van de TPG maar een gewoon wit kaartje.
De voorkant waar het adres van Nicole opstond was helemaal onleesbaar geworden, de ketting en de retourenvelop waren eruit gehaald. Ik zet altijd mijn postcode achter op de envelop, mocht er wat gebeuren dan kunnen ze de envelop altijd retoursturen naar mij.
Ik heb de klantenservice opgebeld van de TPG en uitgelegd wat er gebeurd is. Krijg ik als antwoord, sorry mevrouw kan gebeuren dan had u het maar moeten laten aantekenen. Toen werd ik helemaal kwaad, maar dat hielp niets.
Dus de envelop is boven water maar de ketting nergens te bekennen :cry:
Groetjes, Zus

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » do 09 dec 2004 15:48

das wel rot zus :?
hopen dat je de ketting van nicolle wel krijgt

groetjes sharon

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » do 09 dec 2004 16:07

Nou ja zeg, gaat weer lekker daar bij de TPG...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » do 09 dec 2004 16:31

Wat balen Zus dat dat gebeurt :twisted: :evil: , daar spring je toch van uit je vel!
Zit er dus ergens iemand met jouw ketting te gloren :cry: :!:
Groetjes Ellen.

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » do 09 dec 2004 16:35

Jeeeeeetje zus das ff minder!!!!

Ik heb van de week een heel gesprek hierover met mijn postbode gehad. Die heeft ook al meerdere verhalen gehoord dat er bij het sorteercentrum zo geraafd wordt, maar veel op de drukke momenten (zoals nu) omdat ze invalkrachten hebben dan. Ook had ik hem dat verhaal van Miekel verteld.............. die zucht kwam er van zijn kant. De pakket post is nl uitbesteed aan een bedrijf waar ze niet tevreden over zijn.
Hij vertelde me gelukkig wel dat ondanks de drukte e.d. hij gewoon in mijn straatje bleef lopen, ben ik wel blij mee want dat betreft heb ik een top postbode (kwam laatste terug omdat ie me zag aankomen in de straat nou dat vind ik toppie!)
Groetjes Monique

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » do 09 dec 2004 19:00

:evil: Nou Zus, daar kan ik zo kwaad om worden... Bah zeg! :evil:

Nou vooruit dan, een beetje goed nieuws:
:D Alle kettingen zijn verstuurd! Vanaf nu mogen jullie onder de brievenbus gaan zitten, haha... met een beetje geluk kun je ze morgen al hebben... :D

Het was wel ongelooflijk moeilijk om alles te verdelen... Niet iedereen die een setje heeft gestuurd, krijgt ook een setje terug. Het was al ingewikkeld genoeg om de smaak in de gaten te houden, en of je niet iets terugkreeg wat er teveel op leek. Ik hoop ook dat ik het wat oorbellen betreft goed heb gedaan...
Zus en Mir, jullie krijgen ook een ketting terug hoor!

Ik hoop zo dat iedereen blij is met wat ie krijgt...
Ik vond het iig erg leuk om te doen, ben er vandaag wel een paar uur mee zoet geweest, maar was heel leuk!
O ja, 2 dames hadden te weinig postzegels, dus ik heb ff bijgeplakt, en ik heb de pakketjes bij het business point afgegeven, nu dus maar hopen dat er niks mis gaat...
Groetjes, Nicole.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 09 dec 2004 19:39

Nou ik ben al lang blij dat je het allemaal zo goed doet Nicole!! Heel erg bedankt alvast! Trouwens, als ik te weinig postzegels heb geplakt wil ik dat graag vergoeden... :wink:
Ik hoor het wel!
Afbeelding Groetjes Marije

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » do 09 dec 2004 19:52

Fleur schreef:Nou ik ben al lang blij dat je het allemaal zo goed doet Nicole!! Heel erg bedankt alvast! Trouwens, als ik te weinig postzegels heb geplakt wil ik dat graag vergoeden... :wink:
Ik hoor het wel!
Alvast graag gedaan!
Nee, jij was het niet. :wink: Maakt ook niet uit, ik betaal het graag, als alles nou maar goed aankomt... ik heb mijn best iig gedaan, nou de tpg nog. :?
Groetjes, Nicole.

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » do 09 dec 2004 20:04

oooooooh dat was ik..... ik wil het ook wel vergoeden hoor!!!!

thanx voor alles!!!!

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » do 09 dec 2004 20:10

O... ik hoop ook zo erg dat de tpg eens voor 1 keertje meewerkt... want anders ben ik echt boos :evil: Staan de foto's trouwens al op internet?? Ik ben zooooo benieuwd... :wink:
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » do 09 dec 2004 20:15

nee, pickwick, jij volgens mij ook niet (ik weet t al niet eens meer), maar t ging er meer om dat t niet aan mij kan liggen als t niet aankomt, ik maak me niet druk om een postzegel haha :wink:

en de fotos staan nog niet op internet, Sandra zet ze er pas op als jullie de pakketjes ontvangen hebben.
ik heb ze al wel gemaild naar Sandra, dus zij kan al genieten, gemeen he :twisted: whahaha...
Groetjes, Nicole.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 09 dec 2004 21:39

:banaan: :banaan: ze zijn MOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!! ben heel benieuwd welke ik krijg. :D :banaan: :banaan:
gnagna (pesterig stemmetje) ik weet al hoe ze eruit zien gnagna. :banaan:
echt heel leuk.....
zal morgen alvast een pagina ervan maken, zodat jullie niet op mij hoeven te wachten. ;)

en idd ERG jammer van de tpg, wat een pech, 2x. maar vind dat nicole het wel goed heeft opgelost en aangepakt allemaal. :) :applaus:

Gesloten