Joehoe! Ik heb alles binnen!!!
( op 2 vermiste pakjes na; die van Mir en Zus; ik heb met Mir afgesproken dat zij wel een ketting terugkrijgt (ik hou dan zelf geen ketting), en met Zus heb ik afgesproken dat zij ook een kettting terugkrijgt en dat ik er 1 extra zou maken (er zijn nu dus 2 kettingen van mij), omdat anders het aantal niet klopt.)
Let the fun begin...

Morgen maak ik de laatste foto's, die mail ik dan naar Sandra (welk emailadres kan ik gebruiken, Sandra?) en zij zet ze op het forum als de kettingen ontvangen zijn.
Morgen probeer ik alles te verdelen en misschien zelfs alles al op te sturen (ligt een beetje aan of ik genoeg tijd heb).
Zus, kun jij mij een foto mailen van je ketting?
Sandra, ik had zelf al gezien hoe hij valt (erg mooi!!! ik kreeg gelijk inspiratie haha).
Ik hoop alleen wel dat alle pakketjes aankomen, duimen jullie met me mee? (steek anders ff een kaarsje op voor je pakketje

).
O ja, ik ben niet verantwoordelijk voor het al dan niet tevreden zijn met je nieuwe creatie(s). Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met ieders smaak (voor zover ik die ken van "eigen creaties"), maar het blijft natuurlijk een beetje gokken... Ik probeer wel zo eerlijk mogelijk te verdelen.
Nou, een heel verhaal... ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes, Nicole.