wat voor swap
Ik wil deze keer ook wel meedoen! Lijkt me hartstikke leuk. Maar is het niet verstandig om juist wel vast te leggen wat voor sieraad er gemaakt moet worden. Het is een beetje lullig als iemand een schitterend 5 draads geregen ketting maakt en een 1 draads armband terug krijgt. Ik weet dat ik het nu wel overdrijf, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. De kleur maakt met niet uit.
groetjes Rianne
groetjes Rianne
Als je afspreekt dat je alle kralen moet gebruiken, zal het toch altijd eerlijk zijn?Rianne schreef:Ik wil deze keer ook wel meedoen! Lijkt me hartstikke leuk. Maar is het niet verstandig om juist wel vast te leggen wat voor sieraad er gemaakt moet worden. Het is een beetje lullig als iemand een schitterend 5 draads geregen ketting maakt en een 1 draads armband terug krijgt. Ik weet dat ik het nu wel overdrijf, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. De kleur maakt met niet uit.
groetjes Rianne
groetjes Leonie 
- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
Ga ik helemaal mee incakira schreef:Ja lijkt mij ook redelijk en wat dacht je van zwart en of rood of kristal, dat zijn echt kerstkledingkleuren.Pee schreef:Mij lijkt het ook het leukste als iedereen het zelfde basispakketje krijgt voor een redelijke prijs van ongeveer 5 eura of 7,50 en verzendkosten erbij kom je op een max. van 10 euro (lijkt me redelijk)
Tis misschien leuk om er dan een set van te maken, maar dat is afhankelijk van het aantal kralen dat voor dat geld kan.
Een kleur lijkt me moeilijk... hoe is dat de vorige keer eigenlijk bepaald?
Conny
En ik doe zeer zeker mee dit keer (hahaha heb de smaak te pakken na de sprookjes
Groetjes Monique
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik wil ook wel meedoen
wat vinden jullie ervan om als kleur bijvoorbeeld ook GOUD te kiezen? vind ik
(a) heel goed bij kerst passen
(b) weet ik bijna zeker dat het een kleur is die mensen heel weinig gebruiken,en daarom
(c) word het een nog grotere uitdaging
maar ik realiseer mij natuurlijk ook dat er mensen zijn die geen goud willen dragen, dus dit voorstel kan wat controversieel zijn
wat vinden jullie ervan om als kleur bijvoorbeeld ook GOUD te kiezen? vind ik
(a) heel goed bij kerst passen
(b) weet ik bijna zeker dat het een kleur is die mensen heel weinig gebruiken,en daarom
(c) word het een nog grotere uitdaging
maar ik realiseer mij natuurlijk ook dat er mensen zijn die geen goud willen dragen, dus dit voorstel kan wat controversieel zijn
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
kleurtjes
goud vindt ik wel leuk maar misschien is het leuker om:
of rood/groen of zoiets als kristal kleur ??
was maar een idee
groetjes sharon
of rood/groen of zoiets als kristal kleur ??
was maar een idee
groetjes sharon
-
Lady_Violet
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik wil ook wel meedoen.
Als de verzendingkosten wat meer zijn, daar zit ik niets mee in.
Laat maar weten hoeveel.
En zwart, rood en kristal is goed voor mij.
Goud is een moeilijke kleur vind ik: niet iedereen staat ermee en als je dan een sieraad krijgt die niet bij je past (valt het op dat ik niet met goud sta?
)
Groetjes
Als de verzendingkosten wat meer zijn, daar zit ik niets mee in.
Laat maar weten hoeveel.
En zwart, rood en kristal is goed voor mij.
Goud is een moeilijke kleur vind ik: niet iedereen staat ermee en als je dan een sieraad krijgt die niet bij je past (valt het op dat ik niet met goud sta?
Groetjes
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Maar hey, elke andere kleur is ook goed
PS Ik draag ook nooit goud dus...
-xxx-
Dagmar
Dagmar