Swap, wie doet mee? (België)foto's op blz 8
je mag ook gebruikte nemen hoor
die je eens gekregen hebt van een bestelling ofzo
je kleeft een etiket of een papiertje over de oude adressen
die je eens gekregen hebt van een bestelling ofzo
je kleeft een etiket of een papiertje over de oude adressen
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
Re: Swap, wie doet mee? (België)
Hé dat wist ik niet, goede tip zeg
Tot hier toe gooide ik ze altijd weg, maar vanaf nu niet meer
groetjes,
Veerle
groetjes,
Veerle
ik krijg zo geregeld van die omslagen hier binnen
de beste hou ik gewoon bij om ze zelf terug door te sturen,want na 1 keer te gebruiken zijn ze echt niet versleten en is het zonde om ze weg te gooien
de beste hou ik gewoon bij om ze zelf terug door te sturen,want na 1 keer te gebruiken zijn ze echt niet versleten en is het zonde om ze weg te gooien
Voor de mensen die graag de uitleg van de tassel willen, pb even jullie emai adres aub 
ipoingtudut
Je hebt een PB van mij!!poing schreef:Voor de mensen die graag de uitleg van de tassel willen, pb even jullie emai adres aub
Helemaal weg van fimo en kralen!!
Net mijn drie tassels afgewerkt. Ga ze dan laten frankeren en opsturen.
Heb ze in een grote bruine omslag gestoken in een kleinere gewatteerde omslag. Had nog zo'n omslagen liggen dus, gebruikte ik deze.
Heb ze in een grote bruine omslag gestoken in een kleinere gewatteerde omslag. Had nog zo'n omslagen liggen dus, gebruikte ik deze.
Wauw, jij bent vlug klaar zeg
. Ik ben nog aan het sukkelen met de eerste
, ik heb hem al oneindig maal opnieuw moeten beginnen. En ondertussen ook nog een zieke zoon moeten bemoederen (ja, begin van school dan krijgen de microben weer vrij spel)
Morgenmiddag zijn mijn twee zonen bij vriendjes gaan spelen, hopelijk kan ik er dan enkele uurtjes voor gaan zitten
Ik kijk in ieder geval al uit naar je creaties,
groetjes,
Veerle
Morgenmiddag zijn mijn twee zonen bij vriendjes gaan spelen, hopelijk kan ik er dan enkele uurtjes voor gaan zitten
groetjes,
Veerle
Snel af? Komt waarschijnlijk omdat ik na mijn uren regelmatig eens ermee bezig ben. Heb er telkens 's avonds na mijn uren aangewerkt. Heb er veel tijd ingestoken, maar toch vindt ik ben niet 100% tevreden over. Zit hier en daar een foutje in, als ik al mijn creaties bekijk is het typisch mezelf. Wilde natuurlijk weer eens een nieuwe techniek uitproberen. Hopelijk zijn jullie tevreden!!veha schreef:Wauw, jij bent vlug klaar zeg. Ik ben nog aan het sukkelen met de eerste
, ik heb hem al oneindig maal opnieuw moeten beginnen. En ondertussen ook nog een zieke zoon moeten bemoederen (ja, begin van school dan krijgen de microben weer vrij spel)
Morgenmiddag zijn mijn twee zonen bij vriendjes gaan spelen, hopelijk kan ik er dan enkele uurtjes voor gaan zitten![]()
groetjes,
Veerle
Waarom zouden we niet tevreden zijn? Iets waar iemand liefde en tijd in gestoken heeft is toch altijd goed? Allé, zo denk ik er in ieder geval over.Hopelijk zijn jullie tevreden!!
Trouwens voor mij is het ook de eerste keer dat ik me aan die techniek waag, dus in mijn tassels zullen ongetwijfeld ook nog enkele schoonheidsfoutjes zitten.
groetjes,
Veerle
Hey Harmonyke,
Je tassels zaten daarnet in de bus en maak je maar geen zorgen ik vind dat ze er goed uitzien. Je hebt leuke kralen gebruikt. Is die fimo-kraal zelf gemaakt? Ik vind hem heel mooi.
groetjes,
Veerle
Je tassels zaten daarnet in de bus en maak je maar geen zorgen ik vind dat ze er goed uitzien. Je hebt leuke kralen gebruikt. Is die fimo-kraal zelf gemaakt? Ik vind hem heel mooi.
groetjes,
Veerle
ben benieuwd 
Als hij echt mooi is, is hij dan zeker niet van mijn hand. Ik heb nog wat problemen met de fimo-kralen te maken. Ga er een curcusje voor volgen.veha schreef:Hey Harmonyke,
Je tassels zaten daarnet in de bus en maak je maar geen zorgen ik vind dat ze er goed uitzien. Je hebt leuke kralen gebruikt. Is die fimo-kraal zelf gemaakt? Ik vind hem heel mooi.![]()
groetjes,
Veerle
Bedankt, ben blij dat ze mooi zijn en toegekomen
En zijn alle tassels al terecht gekomen. Begint een beetje te kriebelen van nieuwsgierigheid 
Ik moet die van mij nog posten
Maandag gaan ze op de post, eerder raak ik niet aan postzegels 
ipoingtudut
Ik ben aan de laatste bezig, maar moet de mijne natuurlijk niet nog een keer opsturen naar mezelf
Hopelijk kan ik hem morgen afwerken en dan kan ik foto's nemen.
Ik zal ook die van jullie op foto zetten en dan verdeel ik de tassels en stuur ze op naar jullie. Dus Harmonyke, als je nog een kleine twee weken geduld hebt zal je je tassels wel in de bus vinden denk ik.
Hadewijch gaat dat voor jou ook lukken tegen die tijd? Anders schuiven we het nog een weekje op hoor.
groetjes,
Veerle
Ik zal ook die van jullie op foto zetten en dan verdeel ik de tassels en stuur ze op naar jullie. Dus Harmonyke, als je nog een kleine twee weken geduld hebt zal je je tassels wel in de bus vinden denk ik.
Hadewijch gaat dat voor jou ook lukken tegen die tijd? Anders schuiven we het nog een weekje op hoor.
groetjes,
Veerle