Resultaten kerstwedstrijd
sorry, maar alsnog aanmelden heeft geen zin. je moest al ingschreven zijn.
de reden is het volgende. stel ik wil heel graag winnen...nou dan vraag ik aan vrienden en bekenden, om te stemmen. zij melden zich aan, stemmen, en melden zich weer af. maar dat willen wij niet. het is de bedoeling dat alleen kralenfans kunnen stemmen, om zeker te maken dat degene met leukste creatie wint, en niet degene met meeste vrienden. vandaar dat het zo moet...
als je wil kan je mailadres mailen, dan zet ik die in een lijstje waardoor je alsnog kan stemmen. maar nu alsnog aanmelden, heeft voor het stemmen geen zin...wel voor bij de volgende sieradenwedstrijd.
de reden is het volgende. stel ik wil heel graag winnen...nou dan vraag ik aan vrienden en bekenden, om te stemmen. zij melden zich aan, stemmen, en melden zich weer af. maar dat willen wij niet. het is de bedoeling dat alleen kralenfans kunnen stemmen, om zeker te maken dat degene met leukste creatie wint, en niet degene met meeste vrienden. vandaar dat het zo moet...
als je wil kan je mailadres mailen, dan zet ik die in een lijstje waardoor je alsnog kan stemmen. maar nu alsnog aanmelden, heeft voor het stemmen geen zin...wel voor bij de volgende sieradenwedstrijd.
-
Twisterbeads
- Bead Discoverer
- Contacteer:
twisterbeads
Ik vind het echt goed georganiseerd Sandra, op deze manier is het echt eerlijk. En ook omdat men het niet wist vantevoren, anders hadden een boel mensen zich massaal aangemeld voor 20 december
Hele mooie crea's, jammer dat ik niet kan stemmen.
Echt toppie, mijn complimenten aan de deelnemers
Hele mooie crea's, jammer dat ik niet kan stemmen.
Re: twisterbeads
Helemaal mee eens: je hebt het perfect gedaan, Sandra!Twisterbeads schreef:Ik vind het echt goed georganiseerd Sandra, op deze manier is het echt eerlijk. En ook omdat men het niet wist vantevoren, anders hadden een boel mensen zich massaal aangemeld voor 20 december![]()
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
- Inekes
- Bead Lover
- Contacteer:
Kun je mij dan toevoegen?
Hoi Sandra,
Ik begrijp het helemaal, is ook wel zo eerlijk. Ik zou echter graag meestemmen. Ik doe al een tijdje mee op dit forum, maar had me (nog) niet aangemeld voor de nieuwsbrief. Nu uiteraard wel
Zou jij het voor me kunnen regelen?
Ik ken ook geen van de inzenders of inzendingen (heb zelf niet meegedaan), dus.... wel zo eerlijk, dacht ik. Ik hoor wel of het gaat lukken!
Ineke
Ik begrijp het helemaal, is ook wel zo eerlijk. Ik zou echter graag meestemmen. Ik doe al een tijdje mee op dit forum, maar had me (nog) niet aangemeld voor de nieuwsbrief. Nu uiteraard wel
Ik ken ook geen van de inzenders of inzendingen (heb zelf niet meegedaan), dus.... wel zo eerlijk, dacht ik. Ik hoor wel of het gaat lukken!
Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions
ik heb al gestemd! vind alle kettingen heel mooi, en sommigen zouden eigenlijk nog mooier zijn met een mooie foto, maar ja
erg veel originele dingen zitten er tussen hoor!
ik heb geloof ik maar één ketting herkend qua stijl, die van miekel heb ik er denk ik kunnen uithalen
ik ben benieuwd of mijn vermoeden klopt 
ik heb geloof ik maar één ketting herkend qua stijl, die van miekel heb ik er denk ik kunnen uithalen
ipoingtudut