Ik heb de ketting vrijdag op de post gedaan...N schreef:Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!
![]()
Ik heb het even nagekeken, ik moet nog pakketjes ontvangen van:
-zus
-lieselot (pickwick)
-ellen
-sandra
-marjo-ya
-en de vervangster van esther (heb zo even de naam niet bij de hand)
Ik las dat die van ellen en pickwick al onderweg zijn, en die van mirjam is kwijtstomme tpg
.
Dus dames: aan 't werk!
wat voor swap
Groetjes, Zus
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
wilde nog posten dat ik het vanochtend heb gepost.
dus hopelijk ben ik niet de laatste.
ik ben er speciaal mee naar het dorp gegaan, zodat ik het kon afgeven, zei ze dat ik het gewoon moet posten buiten en dat als ik het toch wil afgeven het maandag wordt gepost.
ik zei dat ik het juist wilde afgeven omdat er weleens vuurwerken in brievenbussen worden gegooid, zei ze 'oh dat gebeurt nooit hier in hoofddorp'.
jaja, tis al meerdere keren bij ons op de straat gebeurd (nou ja, niet nu al maar wel vorige jaren rond eind december). nou ja, ik heb het maar gepost want ik wil wel dat je het maandag heb....tis bij de brievenbus net in het dorp, wordt volgens mij vaak gevuld dus is nu ook al vast geleegd...
N, post je alsjeblieft maandagavond of je het heb? moet er niet aan denken dat die van mij ook al niet aankomt.
vond het wel heeeeeel leuk om te doen.
wel een uitdaigng ook alle kralen op te maken, heb maar 2 over en hoefde inderdaad geen kralen toe te voegen.
mijn moeder vind het iig heel mooi, zo rustig kleine kralen.
en vind het leuk om mee te doen zonder dat ik het moet organiseren.
en ben eeeeeeeerg benieuwd naar wat ik terug krijg. 
ik ben er speciaal mee naar het dorp gegaan, zodat ik het kon afgeven, zei ze dat ik het gewoon moet posten buiten en dat als ik het toch wil afgeven het maandag wordt gepost.
N, post je alsjeblieft maandagavond of je het heb? moet er niet aan denken dat die van mij ook al niet aankomt.
vond het wel heeeeeel leuk om te doen.
Nou, heel graag!sandra schreef:zekers, want ik ben ook heel nieuwsgierig naar de andere resultaten. N, als je wil kan ik de foto's op mijn site zetten wat webspace betreft enzo....kijk maar wat jou uitkomt...
Ik heb nl. alleen maar een msn-site, en die staat dan zo vol, met zulke mooie creaties!
Is het goed als ik dinsdagavond laat weten of ie is aangekomen? Maandag ben ik nl. gesloten. Misschien ga ik maandag wel even kijken, maar ik kan 't niet beloven.
Ik baal trouwens wel van die TPG, als er nu al twee pakketjes niet aankomen, dat is gewoon 10%.
Nou ja, ik wacht nog maar even af of ik die van Zus nog krijg.
Ik PB Zus wel even met een evt. oplossing, voor als ie toch niet aankomt.
Groetjes, Nicole.
Sandra, ik wil foto's maken zodra ik alle creaties binnen heb, hopelijk nog deze week, en dan stuur ik ze gelijk naar jou.
(of zal ik ff wachten totdat iedereen zijn creatie heeft ontvangen?
haha dat is eenbeetje gemeen... zet jij de foto's dan pas op de site als ik alles verstuurd heb? dat lijkt me wel zo leuk).
(of zal ik ff wachten totdat iedereen zijn creatie heeft ontvangen?
Groetjes, Nicole.