wat voor swap
nou het schiet lekker op.
ik ga zo maar naar bed maar ga proberen het morgen en anders woensdag af te krijgen. 
ga toevallig net morgenavond naar bios en overmorgen uit eten (en normaal gesproken heb ik het niet zo druk
) maar dan mag ik wel een keer van mezelf overdag knutselen.

ben heeeeel benieuwd naar de creaties van de anderen.

ga toevallig net morgenavond naar bios en overmorgen uit eten (en normaal gesproken heb ik het niet zo druk

ben heeeeel benieuwd naar de creaties van de anderen.
Nou Sandra, idd dat gevoel heb ik ook helemaal. Mijn ketting had ik al even af, en mijn nichtje van 19 jaar vond hem helemaal leuk. Wilde hem al lenen. En nou heb ik hem opgestuurd, en heb ik zelf zoiets van o jee, als ie maar de toets der kritiek doorstaatsandra schreef: ik ben eindelijk begonnen......pfff lastig zeg! haha je hebt wel erg veel kralen opgestuurd. denk dat het maar een setje wordt.
jullie hebben dat zeker ook, die druk op je schouders van 'ze maken allemaal vast iets heel moois dus moet ik wel heel erg mijn best doen'.![]()
laat ik maar pen en papier halen en beetje verder denken wat het moet worden.
oh oh oh waar ben ik nou weer aan begonnen![]()

Spannend hoor!
Maar Nicole, het is dus onderweg

Groetjes Ellen.
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!
Ik heb het even nagekeken, ik moet nog pakketjes ontvangen van:
-zus
-lieselot (pickwick)
-ellen
-sandra
-marjo-ya
-en de vervangster van esther (heb zo even de naam niet bij de hand)
Ik las dat die van ellen en pickwick al onderweg zijn, en die van mirjam is kwijt
stomme tpg
.
Dus dames: aan 't werk!

Ik heb het even nagekeken, ik moet nog pakketjes ontvangen van:
-zus
-lieselot (pickwick)
-ellen
-sandra
-marjo-ya
-en de vervangster van esther (heb zo even de naam niet bij de hand)
Ik las dat die van ellen en pickwick al onderweg zijn, en die van mirjam is kwijt

Dus dames: aan 't werk!

Groetjes, Nicole.
- dutch_dayz
- Bead Producer
Yep!dutch_dayz schreef:Dus die van mij is vandaag aangekomen?

Ik zit ook te wachten op de rest, zit me nu al te verheugen op het verdelen en foto's maken enzo.volvoke schreef: ik word hier wel heeeeeel zenuwachtig van ,ik ben zo nieuwschierig
Nu probeer ik me steeds in te houden om niet telkens te bewonderen... alles zit netjes in de enveloppen

Groetjes, Nicole.
ben blij dat ik niet de allerlaatste zal zijn, hoop ik iig.
heb het nl momenteel zo druk met mijn shop en ben er ook beetje laat mee begonnen....maar de helft van de kraaltjes zijn al verwerkt.
ga proberen morgen weer wat tijd ervoor te maken, loop toch al behoorlijk achter met boekhouding dus nog langer is ook geen ramp.

- volvoke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
jajajaja dat mag ,als je ons maar niet te lang laat wachtenHier die vervanger van Ester.(Jenny)
Zal die van mij echt deze week nog op de bus doen.
Heb het zo druk gehad dat het ontwerp is blijven liggen.
Mag je ook andere materialen gebruiken zoals leer en jasseron??
Jenny

leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead
turmaline lentil bead