swap mogelijkheden
-
- Bead Designer
- Contacteer:
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Mijn zijn vandaag op de bus gegaan, dus die zal je morgen wel krijgen!
Ik denk inderdaad dat de kettingen druk zijn omdat je alle kralen moest gebruiken. bij een van mijn kettingen hangt een dom sliertje omdat ik die kralen over had en de kettingen niet nog langer had willen maken. nou ja je zal ze eerdaags wel zien. Enne Sandra succes met het maken van je setjes!
Ik denk inderdaad dat de kettingen druk zijn omdat je alle kralen moest gebruiken. bij een van mijn kettingen hangt een dom sliertje omdat ik die kralen over had en de kettingen niet nog langer had willen maken. nou ja je zal ze eerdaags wel zien. Enne Sandra succes met het maken van je setjes!
Ik heb inderdaad gedacht, alles moet in 1 ketting. Niet blond, maar toch????sandra schreef:ik moet het nog even nakijken maar ik heb al best veel binnen, denk dat er nog maar 3 ofzo missen. moet het zelf ook nog maken, ik ga dit weekend dus maar goed aan de slag.
zodra iedereen het heeft ontvangen zal ik een pagina op internet zetten waarop staat wie wat heeft gemaakt en wat heb gekregen.
trouwens, velen hebben leuke, drukke kettingen gemaakt. hebben jullie het zo druk gemaakt om alle kralen op te maken of omdat je het mooi vond? ik was eigenlijk van plan drukke kettingen terug te sturen naar degenen die het zo hebben gemaakt, onder de motto 'ze vinden die vast mooi', maar bedacht later 'wie weet is het zo druk omdat ze alle kralen hebben gebruikt'. hadden we natuurlijk ook wel zo 'n beetje afgesproken....hoewel ketting en armband van 1 set kralen ook wel moet kunnen, wat mij betreft...
ik ben benieuwd!

Vond het resultaat wel leuk, dus zat er verder niet mee

Groetjes Ellen.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Zelf vind ik druk mooi. Had dus geen problemen om alle kralen te gebruiken -> heb zelfs de extra kraal in een halsketting verwerkt.
Alleen met de armband had ik problemen -> kralen met grote en kleine gaten -> aaargh om gek van te worden? (heb dus 4 dagen zitten denken hoe ik de armband moest gaan maken)
Alleen met de armband had ik problemen -> kralen met grote en kleine gaten -> aaargh om gek van te worden? (heb dus 4 dagen zitten denken hoe ik de armband moest gaan maken)
Groetjes
Lady_Violet
Lady_Violet
ja, we hadden wel afgesproken dat alle kralen gebruikt zouden worden, maar tis jammer als je een mooi ontwerp heb en een paar kralen het dan verpesten. een aantal personen hebben restjes kralen dan ook verwerkt in ring of armband, wat wat mij betreft wel moet kunnen.Marike schreef:was in eerste instantie ook de afspraak dat elk pakketje in 1 sieraad verwerkt moest worden.
TOCH?
Marike
Zo, weer terug uit Griekenland, ik was bijna vergeten het op te sturen maar had het nog net op tijd gedaan
. Mijn kettingen waren hoe dan ook druk geworden, want dat vind ik leuk
. Dus ik heb er ook geen probleem mee drukke terug te krijgen. Wel heb ik 2x dezelfde techniek gebruikt want ik had echt geen tijd om iets te bedenken...
. Maargoed, ik ben erg benieuwd naar wat iedereen heeft gemaakt
!

Pas 16 jaar en nu al verslaafd...
ik ga binnenkort nakijken of ik nou van iedereen binnen heb, volgens mij moet ik sowieso nog van marike krijgen en misschien nog 1 of 2 andere nederlanders, maar weet niet zeker, moet het nog nakijken.
ikzelf probeer het de komende dagen af te maken en ga binnenkort foto's maken van de sieraden en samen met karen kijken wie wat terug kan krijgen. ik probeer het zo snel mogelijk, maar omdat ik over iets meer dan een maand klaar moet zijn met afstudeerstage is het momenteel zoveel mogelijk doorwerken. 

bij de volgende swap...
Mag je me bovenaan de lijst zetten!! hihihi
ik wil zeker ook mee doen...
ben stik nieuwsgierig naar de resultaten!!
groetjes Tries
ik wil zeker ook mee doen...
ben stik nieuwsgierig naar de resultaten!!
groetjes Tries
** a talented gift, is what you have, and never can learn**