meiden, hoe gaat 't met Flower Power?
Mijn ketting is net af, is lekker vrolijk geworden.
Nu nog even een camera regelen want de mijne is kapot.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de andere creatie's.
Veel succes voor hen die nog inspiratie zoeken en degene die nog bezig is.
groetjes
Nu nog even een camera regelen want de mijne is kapot.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de andere creatie's.
Veel succes voor hen die nog inspiratie zoeken en degene die nog bezig is.
groetjes
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd naar info@kralen.com maar kreeg geen bericht terug. mijn vraag was naar welk email adres ik mijn inzending moet sturen. Ik heb namelijk ook een ketting gemaakt voor de wedstrijd! Liefs Jamie
ik was 'n kort weekendje weg.Jamie schreef:Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd naar info@kralen.com maar kreeg geen bericht terug. mijn vraag was naar welk email adres ik mijn inzending moet sturen. Ik heb namelijk ook een ketting gemaakt voor de wedstrijd! Liefs Jamie
Ik vond Flower Power echt een superleuk onderwerp!
Krijg ik echt hele leuke idee?n bij.
Voor diegenen die nog geen idee hebben;
Ga eventjes rondsurfen op sieradensites, natuurlijk niet namaken, maar je krijgt er hele mooie idee?n van!
*je wordt doodgegooid met bloemetjes, echt waar*
Krijg ik echt hele leuke idee?n bij.
Voor diegenen die nog geen idee hebben;
Ga eventjes rondsurfen op sieradensites, natuurlijk niet namaken, maar je krijgt er hele mooie idee?n van!
*je wordt doodgegooid met bloemetjes, echt waar*
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~
totaal geen inspiratie. heb net wel een 'inzending' gestuurd. niet helemaal zoals ik gehoopt had dat het zou worden, beetje simpel geworden maar goed, was vandaag voor mij de laatste mogelijkheid dus heb het maar gewoon gedaan. voor het eerst dat ik aan zoiets meedoe dus van 'fouten' leer je toch? hahaha we zien het allemaal wel weer....
groetjes mip