Maar koninginnedag leg ik me ook volledig bij neer
poll voor thema volgende wedstrijd
- Serena
- Bead Fanatic
- Contacteer:
NEE geen koninginnedag!!
Het is misschien een grotere uitdaging maar dan krijg je dat iedereen hetzelfde soort ketting maakt namelijk met oranje, rood wit en blauwe kralen en van die kroon-tussenzetsels!! Met andere thema's kan je meerdere kanten op en dat is juist leuk!!
Zo! ik hoop dat mijn 'betoogje'heef tgeholpen
ik wacht af.
Het is misschien een grotere uitdaging maar dan krijg je dat iedereen hetzelfde soort ketting maakt namelijk met oranje, rood wit en blauwe kralen en van die kroon-tussenzetsels!! Met andere thema's kan je meerdere kanten op en dat is juist leuk!!
Zo! ik hoop dat mijn 'betoogje'heef tgeholpen
ik wacht af.
*SHABBY**-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
aan zo'n ontwerp had ik nog niet eens gedacht....Serena schreef:NEE geen koninginnedag!!
Zo! ik hoop dat mijn 'betoogje'heef tgeholpen![]()
ik wacht af.
volgens mij zijn de mensen hier wel stukken creatiever dan jij ze voor ogen hebt- al zou het thema "blauwe ketting met sterren" heten, dan krijg je nog x verschillende ontwerpen, dus wees er maar niet bang voor: ook met het thema konnigingedag valt er genoeg te verzinnen!
Maar: ik geef de Belgjes gelijk: zij kennen geen Konnigingedag, dus als da het thema wordt, dan "moeten" we hun een crash-cursus konnigingedag geven, vind ik.
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Ik denk dat koninginnedag heel leuk is. Serena schreef dat iedereen dan rood, wit, blauw en oranje gebruikt en kroontussenstukjes, maar het is juist de kunst om dus iets anders te verzinnen. Ik weet zeker dat er toch hele verschillende ontwerpen uit zullen komen. En wordt jungle ook niet alleen groen en bruin? En flower power alle kleuren?
Ik ga ook voor flower power.
De musical Hair is weer helemaal hot, nieuwe revu heeft een zakje cannabiszaadjes bij het blad meegeleverd (heb ik gehoord). De wereld staat op zijn kop dus volgens mij zijn we toe aan een stoot positieve energie en die kleurenexplosie van de flower power periode staat garant voor veel inspiratie.
http://www.superbegin.nl/animatiegifjes ... lding1.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes
De musical Hair is weer helemaal hot, nieuwe revu heeft een zakje cannabiszaadjes bij het blad meegeleverd (heb ik gehoord). De wereld staat op zijn kop dus volgens mij zijn we toe aan een stoot positieve energie en die kleurenexplosie van de flower power periode staat garant voor veel inspiratie.
http://www.superbegin.nl/animatiegifjes ... lding1.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
Nope heeft niet geholpenSerena schreef:NEE geen koninginnedag!!
Zo! ik hoop dat mijn 'betoogje'heef tgeholpen![]()
ik wacht af.
Jungle en FlowerPower vind ik echt #%$ Die hippietijd is nu echt wel een beetje voorbij
Iets anders vind ik ook niet erg hoor, maar die twee....