Swap met thema: zomer(s)
[quote="Miep"]Moet er buiten de kraaltjes om nog iets in het pakketje?quote]
Dat vraag ik mij ook af???
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: Swap met thema: zomer(s)
Er mogen ook andere spulletjes in zitten zolang de meerderheid maar kraaltjes/fimo enz. is!moisame schreef:Miep schreef:Moet er buiten de kraaltjes om nog iets in het pakketje?
@Nienke, wil jij nog jouw pb-tje sturen??
"Live your dreams, like no other"
En andere spulletjes bedoel je daarmee op het zelfde gebied als de kraaltjes/fimo of echt iets anders als bijv een flesje zonnebrand? 

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Dat mag echt totaal iets anders zijn jaMiep schreef:En andere spulletjes bedoel je daarmee op het zelfde gebied als de kraaltjes/fimo of echt iets anders als bijv een flesje zonnebrand?

Okè...nou we zullen zien wat we er allemaal van maken! 

dit had ik ook bij paas swap ik had chocolade gevraagd uit belgie omdat deze zo lekker zijn en heb zoveel lekkers gekregen 

Lijkt me leuk, ik doe mee!
Groetjes Anne

Groetjes Anne

beertje schreef:dit had ik ook bij paas swap ik had chocolade gevraagd uit belgie omdat deze zo lekker zijn en heb zoveel lekkers gekregen

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Even een vraagje aan iedereen die al mee doet:
MariekeV vroeg aan mij (via pb) over hoe het gaat met het versturen van de enveloppen.
Zij kwam met het idee(ervaring vanuit eerdere swaps) om alle pakketjes naar mij te sturen.
In deze pakketjes zit hetgeen voor jouw 'swappartner' plus een 2e envelop (met jouw adres) en (genoeg) postzegels. De overgebleven postzegels worden met de envelop terug gestuurd naar de persoon waar het afkomstig van is.
Ik vond dit een goed idee, het is even goed opletten voor mij dat iemand niet het verkeerde pakketje krijgt maar dat gaat me wel lukken hoor. Maar wat vinden jullie hiervan?
MariekeV vroeg aan mij (via pb) over hoe het gaat met het versturen van de enveloppen.
Zij kwam met het idee(ervaring vanuit eerdere swaps) om alle pakketjes naar mij te sturen.
In deze pakketjes zit hetgeen voor jouw 'swappartner' plus een 2e envelop (met jouw adres) en (genoeg) postzegels. De overgebleven postzegels worden met de envelop terug gestuurd naar de persoon waar het afkomstig van is.
Ik vond dit een goed idee, het is even goed opletten voor mij dat iemand niet het verkeerde pakketje krijgt maar dat gaat me wel lukken hoor. Maar wat vinden jullie hiervan?
MISSCHIEN EEN BEETJE DOM MAAR IK BEGRIJP DIT NIET ??????????????????????????????????????ladylisa1991 schreef:Even een vraagje aan iedereen die al mee doet:
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Zodra iedereen zijn/haar pakketje af heeft stuurt hij/zij deze naar mij.
In het bij mij aangekomen pakketje zit de swap + envelop met (jouw eigen) adres en postzegels.
In de lege envelop (met jouw eigen adres) gaat jou swap (die heeft iemand anders voor jou samengesteld).
Ik stuur deze enveloppen op en zo komt het bij iedereen terecht.
In het bij mij aangekomen pakketje zit de swap + envelop met (jouw eigen) adres en postzegels.
In de lege envelop (met jouw eigen adres) gaat jou swap (die heeft iemand anders voor jou samengesteld).
Ik stuur deze enveloppen op en zo komt het bij iedereen terecht.
ik vind dit wel heel erg omslachtig !en duur en zie dit niet zitten
om het zo tedoen en ik heb meerdere georganiseert. en voor de organisator zit er geen kosten aan verbonden .alleen tijd ik stuur mijn pakketje rechtstreeks en niet via deze omweg sorry.

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Dat is waar (onkosten) want je verstuurt het dan 2x
Op de volgende manier met het versturen:
Je krijgt alle nodige info over jouw swappartner en verstuurt zelf het pakketje voor de deadline.
Denk dat dat toch beter zal verlopen!
Groetjes!
Op de volgende manier met het versturen:
Je krijgt alle nodige info over jouw swappartner en verstuurt zelf het pakketje voor de deadline.
Denk dat dat toch beter zal verlopen!
Groetjes!
anders kost het versturen mij zo een 6,- euro met de envelop en de extra postzegels
Ja het kan toch gewoon rechtstreeks naar de swappartner! Werkt net zo handig lijkt me!