Swap, wie doet mee? (België)foto's op blz 8

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten

wat gaan we maken?

tassel
5
63%
armband
1
13%
ketting
2
25%
oorbellen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 8

Harmonyke
Bead Fan
Re: Swap, wie doet mee? (België)

Bericht door Harmonyke » vr 22 aug 2008 11:37

Harmonyke schreef:Oke!! Zal eens zien waar mijn crea-brein zich verstopt heeft en aan de slag gaan. Nog eens overal gaan checken, hoe een tassel in mekaar zit enzo...

Welke kleuren worden er nu gebruikt??

Och, indien je info he over tassel-techniek of zo. Wil je deze dan PB-en aub?? :-DD :-DD
Helemaal weg van fimo en kralen!!

veha
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door veha » vr 22 aug 2008 11:46

Kijk eens bij technieken, ik denk dat daar al het één en ander staat. Als ik nog iets anders vind laat ik het zeker weten. Voor mij is het ook mijn eerste tassel, best wel spannend.

groetjes,
Veerle

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » vr 22 aug 2008 13:04

Ik mag het vast niet te luid roepen, maar ik wel wel het een en ander pb-en :wink: Ik heb hier werktekeningen liggen, en hoeveelheden ook. Alleen moet je dan een beetje (zeker tot dinsdag) geduld hebben, want hier thuis heb ik geen scanner :cry:
ipoingtudut

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » zo 24 aug 2008 11:02

Oke, zal geduldig proberen te wachten :oops: :oops: Intussen al aan het denken hoe ik het zal doen, en hoe hij eruit moet zien. Maar geraak er niet uit welke kleuren ik erin ga gebruiken.

Al getassel zocht maar tot nu toe enkel foto's gevonden en geen echt goeie uitleg.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 24 aug 2008 18:56

bedoel je de tassel BT techniek
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » ma 25 aug 2008 08:28

Yeps, die bedoel ik!! En dan welke kleuren we gaan gebruiken. :banaan:

veha
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door veha » ma 25 aug 2008 08:43

Van de bt techniek heeft Rooos een heel duidelijke uitleg gemaakt (vind ik) die vind je hier http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?f=4&t=33106 Ik denk dat je voor een tassel hetzelfde moet beginnen als voor zo'n armband, maar dan vroeger moet stoppen. Hopelijk ben je hier al iets mee.
Ondertussen zouden jullie ook een pbtje gehad moeten hebben met mijn adresgegevens in,hopelijk is die goed aangekomen.

groetjes,
Veerle

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » ma 25 aug 2008 09:49

Vind het een moeilijke techniek, maar het proberen waard. Zeker nu, heb vroegdienst dus in de namiddag kan ik me daarop concentreren. Maar voor de rest weet ik niet zo goed, hoeveel draden een tassel mag hebben enzo...

Zal zien wat poing nog opstuurd via PB. Je adres heb ik zeker al gehad.

Groetjes terug

veha
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door veha » ma 25 aug 2008 09:59

De hoeveelheid van de draden is denk ik afhankelijk van wat je zelf mooi vind en hoe vol je hem wil. Maar dat moet ik zelf ook nog allemaal uitzoeken hoor. Qua kleur ben ik er ondertussen uit denk ik , ik denk dat ik met rood -bruin en paarstinten ga werken, dit kan natuurlijk nog helemaal veranderen wanneer ik de kralen ga kiezen :wink: maar het zal er toch niet ver van afwijken denk ik.
Ik ga nog een weekje wachten tot ik er mee begin, dan zijn de kinderen terug naar school en keert de rust weer terug hier in huis en kan ik me helemaal concentreren op het maken van die tassels. Zonder gestoord te worden omdat de ene de andere niet met rust kan laten of ze dorst of honger of wat dan ook nodig hebben ... Seffens vertrekken we naar de zoo voor een paar uurtjes (we wonen daar vlakbij en hebben een abonnement). Hopelijk kunnen ze daar wat overtollige energie kwijt en hebben we straks een rustige avond om nog wat te kralen of zo :) .

groetjes,
Veerle

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 25 aug 2008 14:47

@veha

je pb met adres gekregen hoor

@harmonyke je hebt een pb

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » ma 25 aug 2008 15:16

Ik denk dat de mijne een rooie wordt, heb heel veel rode rocailles en roze rocailles en doorzichtige rocailles. Zal zien, eerst eens gaan shoppen overal rond en dan zien we wel.

:banaan: :banaan: :banaan: Schoppen oh zo fijn :banaan: :banaan: :banaan:

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 25 aug 2008 16:19

Je moet er wel 3 maken hé :wink: :wink: [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » di 26 aug 2008 18:13

Voila,

Ik heb net mijn bestelling geplaatst, de tasselkleuren zijn bepaald :applaus: :applaus:

En nu wachten tot het toekomt. Zal ze waarschijnlijk toch maar afmaken na 14 september. Moet ik dit opsturen in een speciale omslag of zo??

Mijn eerste swap, ben benieuwd wat iedereen zal vinden van mijn creatie. :oops: :oops:

veha
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door veha » di 26 aug 2008 18:30

Ik stuur mijn spulletjes steeds op in zo'n enveloppe met van die bschermplastik in van binnen. Ik koop er steeds 2, de buitenste iets groter dan de andere. Ik laat alles samen wegen (met spulletjes die opgestuurd moeten worden erbij) en laat dan de beide enveloppes hetzelfde frankeren. Ik stop de spulletjes in de kleinste enveloppe (daar zet je je eigen adres op) maar doe ze niet dicht en steek dat dan in de grotere enveloppe en stuur zo alles op. Een hele boterham hé, hopelijk is het een beetje duidelijk.

groetjes,
Veerle

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » di 26 aug 2008 20:09

veha schreef:Ik stuur mijn spulletjes steeds op in zo'n enveloppe met van die bschermplastik in van binnen. Ik koop er steeds 2, de buitenste iets groter dan de andere. Ik laat alles samen wegen (met spulletjes die opgestuurd moeten worden erbij) en laat dan de beide enveloppes hetzelfde frankeren. Ik stop de spulletjes in de kleinste enveloppe (daar zet je je eigen adres op) maar doe ze niet dicht en steek dat dan in de grotere enveloppe en stuur zo alles op. Een hele boterham hé, hopelijk is het een beetje duidelijk.

groetjes,
Veerle
Yeps, is duidelijk. Nu nog er gaan halen

Gesloten