Het stemmen kan beginnen!
Shadow, alsnog aanmelden heeft geen zin, anders kan iedereen zijn vrienden aanmelden en alsnog stemmen op hun vriendjes.
Als je even mailadres pb-ed, zal ik het nakijken.
Roos, ik had vanochtend alle mailadressen van de accounts toegevoegd aan de stemlijst zeg maar, maar blijkbaar niet goed gegaan. Nu zou het wel moeten lukken.

Roos, ik had vanochtend alle mailadressen van de accounts toegevoegd aan de stemlijst zeg maar, maar blijkbaar niet goed gegaan. Nu zou het wel moeten lukken.

- poppymieke
- Bead Lover
- Contacteer:
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik vind ze allemaal erg mooi! Had deze wedstrijd helemaal gemist! Erg jammer maarja!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Inekes
- Bead Lover
- Contacteer:
ook
Ik heb ook gestemd... erg moeilijk, ik had wel 10 stemmen willen uitbrengen 
Sommigen zijn erg herkenbaar (van maker)
Ik ben benieuwd....
Ineke

Sommigen zijn erg herkenbaar (van maker)

Ik ben benieuwd....
Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions
Ik ben er ook maar eens even voor gaan zitten, maar jemig, wat was het moeilijk zeg..! 
Ik heb vooral gekeken naar of ik het ontwerp zelf zou dragen (in mijn geval een juiste kleurencombinatie en niet te saai, maar ook niet te veel van het goede) en natuurlijk of er echt duidelijk gewerkt was met de natuurstenen van creadream, want daar draaide het uiteindelijk om en er waren echt een paar sieraden bij waar ik er bijna naar moest zoeken
Ik heb zelf niet meegedaan, maar wens iedereen die wel heeft meegedaan natuurlijk heel veel succes!!

Ik heb vooral gekeken naar of ik het ontwerp zelf zou dragen (in mijn geval een juiste kleurencombinatie en niet te saai, maar ook niet te veel van het goede) en natuurlijk of er echt duidelijk gewerkt was met de natuurstenen van creadream, want daar draaide het uiteindelijk om en er waren echt een paar sieraden bij waar ik er bijna naar moest zoeken

Ik heb zelf niet meegedaan, maar wens iedereen die wel heeft meegedaan natuurlijk heel veel succes!!
Can you feel the bead...!?