Sieradenwedstrijd Kinderkralen bij CreaDream
hihihihi dat is leuk Christa!
Dat is juist leuk, want ik twijfelde of ik ze wel of niet zou gebruiken, want het moet niet te herkenbaar worden.
Maar als jij ze ook gebruikt, dan ben ik niet meer alleen en valt het niet zo op.
Leuk leuk leuk... ik ga s lekker uitleven
Heb gister nog 5 kettingen gemaakt en voor vandaag staan oorbellen op het program... niet geschikt voor de wedstrijd, maar ik ben helemaal " in de mood"
Vind het echt heel leuk Sandra
Dat is juist leuk, want ik twijfelde of ik ze wel of niet zou gebruiken, want het moet niet te herkenbaar worden.
Maar als jij ze ook gebruikt, dan ben ik niet meer alleen en valt het niet zo op.
Leuk leuk leuk... ik ga s lekker uitleven
Heb gister nog 5 kettingen gemaakt en voor vandaag staan oorbellen op het program... niet geschikt voor de wedstrijd, maar ik ben helemaal " in de mood"
Vind het echt heel leuk Sandra
Sam,
Er zullen toch nog wel meer mensen zijn die bij jou bedels hebben gekocht? Die leveren misschien ook wel een ketting in.
Sandra,
Nog even een vraagje: tellen de kunststof facetkralen ook mee als kinderkralen, of bedoel je echt alleen de beertjes, bloemetjes e.d.?
Er zullen toch nog wel meer mensen zijn die bij jou bedels hebben gekocht? Die leveren misschien ook wel een ketting in.
Sandra,
Nog even een vraagje: tellen de kunststof facetkralen ook mee als kinderkralen, of bedoel je echt alleen de beertjes, bloemetjes e.d.?
Laatst gewijzigd door muis26 op zo 29 apr 2007 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Christa
Christa
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Sandra schreef:Nee ik dacht eigenlijk aan alleen de typische kinderkralen...ze mogen uiteraard wel gecombineerd zijn met facetkralen. Een wedstrijd facetkralen wil ik sowieso nog houden, maar dat komt later nog wel, bv als ik weer meer kleuren op voorraad heb.
Ok Sandra, bedankt voor je snelle antwoord! Ik maak met de facetkralen namelijk ook voornamelijk kinderkettingen, dus ik wilde even zeker weten wat ik in kon zenden en wat niet.
Er blijft nog meer dan genoeg inspiratie over hoor
En met die facetkralen verzin ik wel wat leuks bij de volgende wedstrijd dan!
Er blijft nog meer dan genoeg inspiratie over hoor
En met die facetkralen verzin ik wel wat leuks bij de volgende wedstrijd dan!
Groetjes,
Christa
Christa
- Annelies1958
- Bead Dreamer
Het uploaden is dan niet gelukt, normaal krijg je een bevestiging te zien, dat het is gelukt. Heb je wel een .jpg foto geprobeerd? Als het niet lukt mag je het ook mailen naar info@creadream.nl .
- Annelies1958
- Bead Dreamer