Het stemmen van de Liefdeswedstrijd kan beginnen!
- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer:
Jee, wat een moeilijke keuze zeg! Echt heel leuk dat er zo veel mensen hebben meegedaan....en wat heeft iedereen zijn best gedaan. Complimentjes voor iedereen...en voor een drietal kettingen extra, want die hebben punten gekregen. Jammer dat we niet op meer kettingen mochten stemmen.
Groetjes, Karin
Groetjes, Karin
ik vindook dat er hele mooie kettingen opstaan, die echt liefde uitstralen
bij andere kettingen had ik een beetje moeite de link met het thema te vinden
wat jammer dat ik de mijne niet op tijd klaarkreeg, ik ben sinds zaterdag ziek en voel me pas vandaag wat fitter, maar ik dacht ook dat er al wat kettingen gingen inzitten zoals de mijne en dat heeft er ook in gespeeld dat ik me niet meer gehaast heb
blijkt nu dat ik toch de enige ging zijn
maar proficiat aan iedereen die hem wel klaarkreeg en er iets moois van gemaakt heeft
bij andere kettingen had ik een beetje moeite de link met het thema te vinden
wat jammer dat ik de mijne niet op tijd klaarkreeg, ik ben sinds zaterdag ziek en voel me pas vandaag wat fitter, maar ik dacht ook dat er al wat kettingen gingen inzitten zoals de mijne en dat heeft er ook in gespeeld dat ik me niet meer gehaast heb
blijkt nu dat ik toch de enige ging zijn

maar proficiat aan iedereen die hem wel klaarkreeg en er iets moois van gemaakt heeft

- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Spannend zeg, ik denk dat de meeste mijne niet herkennen, heb expres de foto heel anders gemaakt
Groetjes Elina

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Nee mocht inderdaad niet, vind mijn sieraad toch wel een beetje tegenvallen!!! 

Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
Bij een paar foto's heb ik detail toegelaten, zodat je bv kon zien dat het speciale kralen waren, anders was het nauwelijks te zien. We moeten anders misschien eens brainstormen over wat wel/niet mag, ik moest best vaak mailen helaas, dat het niet mag....Een bewerkte foto is leuk, dan komen de pluspunten extra duidelijk naar voren, maar ik wil niet dat photoshopkenners meer winkans hebben dan mensen die al blij zijn dat ze het kunnen inscannen, vandaar dat de foto's niet zo bewerkt mogen zijn.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
Tuurlijk dat is ook gewoon zo, sommige pik je er zo uit!Sandra schreef:Bij een paar foto's heb ik detail toegelaten, zodat je bv kon zien dat het speciale kralen waren, anders was het nauwelijks te zien. We moeten anders misschien eens brainstormen over wat wel/niet mag, ik moest best vaak mailen helaas, dat het niet mag....Een bewerkte foto is leuk, dan komen de pluspunten extra duidelijk naar voren, maar ik wil niet dat photoshopkenners meer winkans hebben dan mensen die al blij zijn dat ze het kunnen inscannen, vandaar dat de foto's niet zo bewerkt mogen zijn.
Eerst had ik een ketting, waar inderdaad op de foto niet te zien was,
waarom het liefdes thema was.
Die heb ik toen gesloopt en wat anders gemaakt.
Dan is het wel handig ja....
Ik vind het idee van een neutrale achtergrond en niet bewerkt, best
goed toch?

ik neem 1 simpele ketting, 1 aparte en 1 met enorm veel rijgwerk, en daar stem ik dan op

volgende keer doe ik ook mee met een wedstrijd

Groetjes Marit