violetmoon_17 schreef:Jeetje wat moeilijk is het deze keer, maar het is me uiteindelijk toch gelukt om er 3 uit te zoeken.
Het stemmen kan beginnen!
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
ik moet nog stemmen, maar ik moet goed ff gaan nadenken.
er zitten hele mooie creaties bij, maar veel hebben die link niet met verjaardag hebben. Je zou ze wel op een verjaardag kunnen dragen, maar dat kan met elk mooi sieraad. Je zou dus een gewoon mooi sieraad kunnen insturen die je al veel eerder had gemaakt.
Ik vind wel dat je op een sieraad moet stemmen dat als je het ziet, denk van : hé verjaardag!
Het was een heel moeilijk thema om dat echt naar voren te brengen. Die mensen die dat gelukt is: Applaus!
er zitten hele mooie creaties bij, maar veel hebben die link niet met verjaardag hebben. Je zou ze wel op een verjaardag kunnen dragen, maar dat kan met elk mooi sieraad. Je zou dus een gewoon mooi sieraad kunnen insturen die je al veel eerder had gemaakt.
Ik vind wel dat je op een sieraad moet stemmen dat als je het ziet, denk van : hé verjaardag!
Het was een heel moeilijk thema om dat echt naar voren te brengen. Die mensen die dat gelukt is: Applaus!
Groetjes Michelle
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
HELEMAAL MEE EENS!badeend schreef: er zitten hele mooie creaties bij, maar veel hebben die link niet met verjaardag hebben. Je zou ze wel op een verjaardag kunnen dragen, maar dat kan met elk mooi sieraad. Je zou dus een gewoon mooi sieraad kunnen insturen die je al veel eerder had gemaakt.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Even helemaal off-topic: wat zijn je vlechten mooi!Mar-JoYa schreef:HELEMAAL MEE EENS!badeend schreef: er zitten hele mooie creaties bij, maar veel hebben die link niet met verjaardag hebben. Je zou ze wel op een verjaardag kunnen dragen, maar dat kan met elk mooi sieraad. Je zou dus een gewoon mooi sieraad kunnen insturen die je al veel eerder had gemaakt.
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nu nog een dagje mensen
dus hup stemmen nog allemaal
Ik las op de site dat het bekend word gemaakt in de 100% kraal of hier ook op het forum toevallig? Want ik ben geen lidt van 100% kraal.
Ben benieuwd
en niet stiekem volgende week bekend maken he want dan ben ik met school naar parijs 
Ik las op de site dat het bekend word gemaakt in de 100% kraal of hier ook op het forum toevallig? Want ik ben geen lidt van 100% kraal.
Ben benieuwd
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik ookkatskralen schreef:Chance dat ik dit berichtje nog las of zou nog vergeten te stemmen. Heb dus nu gestemd, maar echt wel met het thema feest in mijn hoofd. Ik heb dus gekozen voor de voor mij meest feestelijke kettingen en niet zozeer de creaties die ik het mooist vond.
Moeilijk zeg, ik had 4 favorieten waarvan er dus eentje helemaal moest afvallen.
~Audrey~
- poppymieke
- Bead Lover
- Contacteer: