swap foto's
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
jeetje ik heb geen idee welke ik allemaal heb gehouden zal vanavond de foto's bekijken en het jullie laten weten kwa nummers okay?
Van Sweety weet ik het wel dat is die rose ketting met al die sliertjes alle kanten op dat vondt ik zo leuk
Van Sweety weet ik het wel dat is die rose ketting met al die sliertjes alle kanten op dat vondt ik zo leuk
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hee meiden,
Niet allemaal direct vertellen he welke je hebt gekregen.
Ik denk namelijk dat mijn pakje iets langer onderweg is.
Ze hebben namelijk afgelopen vrijdag een brief naar mijn vriend op de bus gedaan vooren over een cursus waaraan die dinsadg aan is begonnen maar de betreffende brief lag vandaag nog steeds niet bij de post.
Maar ja aan de andere kant ben ik natuurlijk wel super benieuwd na de reacties van degene die mijn creaties in hun pakje hebben ontvangen.
Groetjes Dieuwertje
Niet allemaal direct vertellen he welke je hebt gekregen.
Ik denk namelijk dat mijn pakje iets langer onderweg is.
Ze hebben namelijk afgelopen vrijdag een brief naar mijn vriend op de bus gedaan vooren over een cursus waaraan die dinsadg aan is begonnen maar de betreffende brief lag vandaag nog steeds niet bij de post.
Maar ja aan de andere kant ben ik natuurlijk wel super benieuwd na de reacties van degene die mijn creaties in hun pakje hebben ontvangen.
Groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
ik heb mijn pakketje gekregen en mijn neefje(4), die hier is, zei dat je kadootjes van sinterklaas altijd gelijk open mag maken en dus kwam ik er niet onderuit en heb het dus al uitgepakt
Schaam me er wel een beetje voor maar ik kon er niet onderuit bij mijn neefje. heb het zelfs nog weggelegd en toen kwam hij er 5 minuten later weer mee aanlopen. Ja en dan ben ik zwak, wat mijn neefje betreft en wat kettingen betreft
Ik heb mooie kettingen ontvangen en ik zal niet zeggen welke. Ik zeg alleen: Pierra, Marieke en Ria bedankt!!! De 4e weet ik niet van wie die is...
ik vond het erg leuk en moeten we snel weer doen. Ria echt een leuk briefje hoor! Misschien een keer een themaswap...
Ik heb mooie kettingen ontvangen en ik zal niet zeggen welke. Ik zeg alleen: Pierra, Marieke en Ria bedankt!!! De 4e weet ik niet van wie die is...
ik vond het erg leuk en moeten we snel weer doen. Ria echt een leuk briefje hoor! Misschien een keer een themaswap...
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
haha wat schattig van je neefje zeg!!
erg leuk. 
wat thema?s betreft: ik ging net een heel verhaal tikken en heb er maar een nieuwe topic van gemaakt, zodat we ontopic blijven hier. je kan het vinden op http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?p=22521#22521" onclick="window.open(this.href);return false;
wat thema?s betreft: ik ging net een heel verhaal tikken en heb er maar een nieuwe topic van gemaakt, zodat we ontopic blijven hier. je kan het vinden op http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?p=22521#22521" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Marije