wanneer nieuwe oorbellen swap
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
nightwish schreef:Het is maar een ideetje hoor, maar mischien kun je de groep in 2 opsplitsen, belgjes en nederlanders.
Er zijn momenteel 5 Belgjes en 6 Nederlanders, dus dat moet in principe gaan.
kijk ik hoop dat het goed gaat maar anders wil ik het wel een keer regele lijkt me leuk
doen we het dan net als de vorige keer ?? iedereen stuurt naar degene die het organiseert de kleur toe die hij/zij mooi vindt en dan krijgt iedereen een kleur toegewezen. je maakt daar oorbellen van (alle technieken mogen) en dan opsturen naar degene die organiseerd met bijgesloten voldoende postzegels voor de envelop terug en een briefje met je adres
groetjes sharon
doen we het dan net als de vorige keer ?? iedereen stuurt naar degene die het organiseert de kleur toe die hij/zij mooi vindt en dan krijgt iedereen een kleur toegewezen. je maakt daar oorbellen van (alle technieken mogen) en dan opsturen naar degene die organiseerd met bijgesloten voldoende postzegels voor de envelop terug en een briefje met je adres
groetjes sharon
Wat mij betreft is dat goed hoorallema schreef:kijk ik hoop dat het goed gaat maar anders wil ik het wel een keer regele lijkt me leuk![]()
groetjes sharon
Misschien moeten we trouwens even de topic splitsen? Blijft het duidelijker van
Belgjes:
Fieke
Nightwish
Sofieke
Poing
Madelief
Nederlanders:
Allema
Kraaltjes
Nouk
Melanie
Mieke
Flapflap
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
Poing (Joke) had ook al gezegd dat zij het wou organiseren dus zie dat we het allemaal eens zijn over wie het doet, anders wordt het ingewikkeld!Fieke schreef:Dat lijkt me wel een goed idee om het te splitsen in Belgjes en Nederlanders.
Dat is goedkoper en vooral ook sneller..
Ik wil het wel regelen voor de Belgjes!!
- Sofieke
- Bead Fanatic
Liefste naamgenootjeMadelief schreef:aah hihi, niet gezien, sorry Sofie! En mij maakt dat niet uit ze, wie dat organiseert, ik wou gewoon maar onduidelijkheden vermijden!Fieke schreef:Ik had mezelf als eerste opgegeven maar jullie moeten beslissen wie het mag doen
Eventueel een poll maken?
wat als jij het nu de eerste keer organiseert, dan wil ik een beetje later met een andere swap
Goed?
Ok tof!
Het zal dus een oorbellenswap worden zoals reeds geweten.
De techniek mag je vrij bepalen, dat is het beste volgens mij zodat iedereen kan meedoen!
Klopt het dat deze mensen al meedoen?
- Fieke
- Nightwish
- Sofieke
- Poing
- Madelief
Als de groep zo blijft moet iedereen 4 paar oorbellen maken..
We moeten ook nog een prijs opgeven per paar oorbellen zodat iedereen oorbellen terugkrijgt van dezelfde waarde.
Wat denken jullie? Ik dacht aan ongeveer 3€ per paar.
Het zal dus een oorbellenswap worden zoals reeds geweten.
De techniek mag je vrij bepalen, dat is het beste volgens mij zodat iedereen kan meedoen!
Klopt het dat deze mensen al meedoen?
- Fieke
- Nightwish
- Sofieke
- Poing
- Madelief
Als de groep zo blijft moet iedereen 4 paar oorbellen maken..
We moeten ook nog een prijs opgeven per paar oorbellen zodat iedereen oorbellen terugkrijgt van dezelfde waarde.
Wat denken jullie? Ik dacht aan ongeveer 3€ per paar.