Swappen
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
ik doe niet mee en bemoei me er dus ook maar niet teveel mee, maar er schoot me wel een tip te binnen.St?phanie schreef:Is het goed als ik van een patroon een simpele en een moeilijke variatie instuur, als ik niet genoeg kan bedenken?
just a tip, kijk maar wat jullie ermee doen....
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
GEWeldig idee San
Over de waarde van de kettingen! Het si niet de bedoeling dat je kettingen met een waarde van 30 euro gaat sturen natuurlijk
maar dat snappen jullie zelf ook wel! En omdat de 1 kettelt en de ander weeft en weer een ander zelf de kralen maakt ga ik gewoon het werk beoordelen op waarde op die manier net zoals ik bij de armbanden swap heb gedaan toen! kijk een geweven ketting lijkt voor de 1 van weinig waarde maar vergeet niet dat er aardig wat tijd gaat zitten in al die kleine kraaltjes rijgen enz en dat geldt ook voor alle andere technieken
maar het komt allemaal dik in orde hoor!! Ik heb voor mezelf zo iets van de waarde aan materiaal wat ik er voor uitga geven ligt tussen de 3 en 5 euro per ketting. Dit omdat ik een uitgangs punt moest hebben. Kijk de waarde van de ketting als hij af is ligt misschien 5x 10x hoger maar dat wil voor mij niks zeggen
Ik swap omdat ik het leuk vindt om werk van andere te sparen.
Nou de swap is gesloten ik ga de definitieve lijst nog maken later misschien morgen! net klaar met kleien en ga even lekker snurken
hahahaa
Nou de swap is gesloten ik ga de definitieve lijst nog maken later misschien morgen! net klaar met kleien en ga even lekker snurken
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria