Sieraad van de maand?
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Ik persoonlijk vindt dat een wedstrijdje organiseren hier op het forum wel gedaan dient te worden door Sandra. En met de wedstrijden/swaps die er nu zijn lijkt het me wel genoeg. We hoeven toch niet speciaal een mooiste sierraad van de maand verkiezing. We maken toch allemaal mooi spul en laten alles al zien in eigen creaties dus waar is het voor nodig? een extra veer in onze pruik??
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
zolang het mij geen extra tijd kost, niemand zich eraan ergert en het allemaal netjes zonder gedoe verloopt, vind ik het prima. maar ik moet wel zeggen dat ik van plan was om om de 3 maanden een sieradenwedstrijd te regelen. ik wil eerst een pagina maken waarmee men zelf voorbeelden op server kunnen plaatsen, zodat ik alleen de plaatjes kleiner hoef op te slaan, dus dan is het prima te doen om de 3 maanden. nu moest ik nl de info (wie het gemaakt heeft, leeftijd, beschrijving, etc) zelf vanuit de mail kopieren naar database en dat kostte veel tijd. oftewel ik kan ervoor zorgen dat het mij minder tijd kost, waardoor het vaker geregeld kan worden.
anders toch maar kijken of we het bij zo 'n sieradenwedstrijd kunnen houden, dus niet via poll? want dan weet ik wel zeker dat alles perfect zonder gedoe verloopt...
anders toch maar kijken of we het bij zo 'n sieradenwedstrijd kunnen houden, dus niet via poll? want dan weet ik wel zeker dat alles perfect zonder gedoe verloopt...
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
Mij lijkt het leuk om het gewoon een keertje te proberen.
Dus deze maand (die toch al korter is) kunnen we bijvoorbeeld kijken of het leuk is en goed gaat.
Als dat het geval is kunnen we ermee verder gaan, anders stoppen we ermee.
Serena, ik bedoelde niet een thema EN een bepaald sieraad hoor.
Ik bedoel je kunt OF een thema kiezen OF bijvoorbeeld aangeven: deze maand alleen horloges ofzo.
Zijn er meer mensen die het leuk vinden om deze maand te starten?
Want dan wil ik het best op me nemen om die topic te openen en de boel een beetje inj de gaten te houden.
Ik werk in het onderwijs dus ik heb nu toch zee-en van tijd
Dus deze maand (die toch al korter is) kunnen we bijvoorbeeld kijken of het leuk is en goed gaat.
Als dat het geval is kunnen we ermee verder gaan, anders stoppen we ermee.
Serena, ik bedoelde niet een thema EN een bepaald sieraad hoor.
Ik bedoel je kunt OF een thema kiezen OF bijvoorbeeld aangeven: deze maand alleen horloges ofzo.
Zijn er meer mensen die het leuk vinden om deze maand te starten?
Want dan wil ik het best op me nemen om die topic te openen en de boel een beetje inj de gaten te houden.
Ik werk in het onderwijs dus ik heb nu toch zee-en van tijd
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
om eerlijk te zijn vind ik alles best zolang velen het leuk vinden en niemand zich eraan ergert. maar dat denk ik vaak en voor je het weet kost het toch weer meer tijd dan je denkt en ik kom momenteel al tijd tekort om alles bij te houden. 
dus weet je wat, we houden het bij de algemene sieradenwedstrijden. ik ga een script maken waarmee ik eenvoudig kan zorgen dat er sieradenwedstrijden zijn en dat is veel leuker, want dan doen er veel meer mensen mee (ook niet-forummers) en dan valt er ook wat te winnen.
ik heb liever niet dat er dingen georganiseerd worden door personen die het forum nog maar net hebben ontdekt, ik heb bij andere forums gemerkt dat het dan vaak uiteindelijk tot niets of tot teleurstelling of geruzie uitloopt (dus helemaal niet persoonlijk bedoeld wendy). verder kost het bijhouden van het forum al erg veel tijd, bij het organiseren van zo 'n wedstrijd komt ook al snel veel tijd bijzitten en tja dat heb ik en de andere moderators helaas niet. ook denk ik dat velen niet genoeg tijd hebben om iedere maand mee te doen.
dus kortom, bedankt voor het leuke idee, maar voorlopig houden we het bij de 'eigen creaties' forum waar iedereen dus mag posten. ik zal proberen te zorgen dat er eens per 3 maanden een nieuwe sieradenwedstrijd is.
dus weet je wat, we houden het bij de algemene sieradenwedstrijden. ik ga een script maken waarmee ik eenvoudig kan zorgen dat er sieradenwedstrijden zijn en dat is veel leuker, want dan doen er veel meer mensen mee (ook niet-forummers) en dan valt er ook wat te winnen.
ik heb liever niet dat er dingen georganiseerd worden door personen die het forum nog maar net hebben ontdekt, ik heb bij andere forums gemerkt dat het dan vaak uiteindelijk tot niets of tot teleurstelling of geruzie uitloopt (dus helemaal niet persoonlijk bedoeld wendy). verder kost het bijhouden van het forum al erg veel tijd, bij het organiseren van zo 'n wedstrijd komt ook al snel veel tijd bijzitten en tja dat heb ik en de andere moderators helaas niet. ook denk ik dat velen niet genoeg tijd hebben om iedere maand mee te doen.
dus kortom, bedankt voor het leuke idee, maar voorlopig houden we het bij de 'eigen creaties' forum waar iedereen dus mag posten. ik zal proberen te zorgen dat er eens per 3 maanden een nieuwe sieradenwedstrijd is.
Laatst gewijzigd door Sandra op di 09 aug 2005 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Okay boss heeft besloten wat ze wil en kan het bericht weer open
en ik heb mijn bericht waarin ik het topic sloot verwijdert.
Laatst gewijzigd door DMBijoux op di 09 aug 2005 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
*SHABBY**