De ruil-uitdaging (NL) - NOG EEN KLEIN WEEKJE TE GAAN!
Hoi hoi
ja klopt, kralen toegevoegd, maar wel in dezelfde stijl gebleven. wat wel heel grappig was, van zowel de blauwe als de groene kleur had ik hier al een tijd parels liggen waarvan ik niet wist wat ik ermee moest. en die kwamen exact in kleur overeen, dus heb ik die nu eindelijk kunnen gebruiken.
dit is de 3e ketting geworden, in de lentetinten die het pakketje bevatte:
door de glaskralen ben ik nu heen,
over de zilverkleurige niet kunststof maar metallook kralen ga ik nog eens nadenken, zal idd op aanraden wel een grote kralenarmband gaan worden.
ja klopt, kralen toegevoegd, maar wel in dezelfde stijl gebleven. wat wel heel grappig was, van zowel de blauwe als de groene kleur had ik hier al een tijd parels liggen waarvan ik niet wist wat ik ermee moest. en die kwamen exact in kleur overeen, dus heb ik die nu eindelijk kunnen gebruiken.
dit is de 3e ketting geworden, in de lentetinten die het pakketje bevatte:
door de glaskralen ben ik nu heen,
over de zilverkleurige niet kunststof maar metallook kralen ga ik nog eens nadenken, zal idd op aanraden wel een grote kralenarmband gaan worden.
Ik heb de eerste ketting klaar, de batterijen van mijn camera zitten in mijn oplader, zodra ze opgeladen zijn zal ik foto's maken.
Ik zit momenteel bij mijn ouders in de Achterhoek (mijn ouders zijn een weekend weg, na alle commotie van de afgelopen tijd wilden ze er even tussenuit) op de honden te passen. Zal proberen of ik hier de foto's kan verkleinen, mocht het niet lukken is er dan iemand waarnaar ik ze kan mailen? Alvast bedankt!
Ik zit momenteel bij mijn ouders in de Achterhoek (mijn ouders zijn een weekend weg, na alle commotie van de afgelopen tijd wilden ze er even tussenuit) op de honden te passen. Zal proberen of ik hier de foto's kan verkleinen, mocht het niet lukken is er dan iemand waarnaar ik ze kan mailen? Alvast bedankt!
Hoi Pijkie,
Dus jij had ook zo'n lastige combi gekregen
Mooie ketting geworden!
Ik zit zelf nog steeds te broeden op een ketting. Ik heb waxkoord geprobeerd, maar ik vind het echt geen gezicht, zo'n iel koordje met van die kralenjoekels. Ik heb hem al tig keer uit elkaar gehaald. Het probleem is ook dat ik niet snel tevreden ben, het zijn hele mooie kralen en dan wil ik ook minstens zo'n mooie crea erbij maken.
Ik ga het eens over een hele andere boeg gooien. Het waxcoord laat ik even voor wat het is (en ga dat wel gebruiken voor kleinere kralen) en ik ga proberen om een lariat te maken. (Mijn eerste échte zou dat dan worden). Afijn, wordt vervolgd...
Hoe staat het met de andere aankomende crea's?
Dus jij had ook zo'n lastige combi gekregen
Ik zit zelf nog steeds te broeden op een ketting. Ik heb waxkoord geprobeerd, maar ik vind het echt geen gezicht, zo'n iel koordje met van die kralenjoekels. Ik heb hem al tig keer uit elkaar gehaald. Het probleem is ook dat ik niet snel tevreden ben, het zijn hele mooie kralen en dan wil ik ook minstens zo'n mooie crea erbij maken.
Ik ga het eens over een hele andere boeg gooien. Het waxcoord laat ik even voor wat het is (en ga dat wel gebruiken voor kleinere kralen) en ik ga proberen om een lariat te maken. (Mijn eerste échte zou dat dan worden). Afijn, wordt vervolgd...
Hoe staat het met de andere aankomende crea's?
Hihi, ik heb uit het ruilpakket idd heel veel lila gevist, maar ik ga eerst proberen om het 'sec' met deze kralen te doen, dat lijkt me het meeste uitdaging.klaasje schreef:lol,ik bezorg je wel wat problemen geloof ik. zat er in het grote ruilpakket niets meer wat uit dezelfde mix vandaan gekomen is, of had jij net het andere pakket?
da's zeker een uitdaging!!! Maar volgens mij moet je ook met deze joekels jouw specialiteit van minimale kettingen kunnen maken!Lissie schreef:Hihi, ik heb uit het ruilpakket idd heel veel lila gevist, maar ik ga eerst proberen om het 'sec' met deze kralen te doen, dat lijkt me het meeste uitdaging.klaasje schreef:lol,ik bezorg je wel wat problemen geloof ik. zat er in het grote ruilpakket niets meer wat uit dezelfde mix vandaan gekomen is, of had jij net het andere pakket?