De ruil-uitdaging (NL) - NOG EEN KLEIN WEEKJE TE GAAN!

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » do 01 feb 2007 13:17

Mooie kettingen klaasje! Je hebt er zo te zien zelf ook nog het e.e.a. aan toegevoegd. Lekker volle kettingen!

klaasje
Bead Interested

Bericht door klaasje » do 01 feb 2007 15:51

Hoi hoi

ja klopt, kralen toegevoegd, maar wel in dezelfde stijl gebleven. wat wel heel grappig was, van zowel de blauwe als de groene kleur had ik hier al een tijd parels liggen waarvan ik niet wist wat ik ermee moest. en die kwamen exact in kleur overeen, dus heb ik die nu eindelijk kunnen gebruiken.

dit is de 3e ketting geworden, in de lentetinten die het pakketje bevatte:

door de glaskralen ben ik nu heen,
over de zilverkleurige niet kunststof maar metallook kralen ga ik nog eens nadenken, zal idd op aanraden wel een grote kralenarmband gaan worden.

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » do 01 feb 2007 17:17

Dit heb ik gemaakt:

Ik weet nog niet wat ik met de grote kralen ga doen, ff over denken dus.

xx
X Sanne
:flirt:

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » do 01 feb 2007 19:13

Wow wat een bling bling, klaasje!

Hihi, sanne toch maar de kleuren apart gehouden :lol: Ze zijn mooi zo!

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » do 01 feb 2007 20:49

haha ja toch maar apart, omdat als ik de kralen wilde rijgen, de ketting de ronding niet mooi kon maken en dan zie je stukjes draad ertussen. maar ik dacht ook meer dat het de bedoeling was er niks aan toe te voegen vandaar
X Sanne

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » do 01 feb 2007 20:50

Sanne schreef:maar ik dacht ook meer dat het de bedoeling was er niks aan toe te voegen vandaar
Hihihi, lees het 'wedstrijd-reglement' dan nog maar eens :mrgreen:

Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » zo 04 feb 2007 11:51

Ik heb de eerste ketting klaar, de batterijen van mijn camera zitten in mijn oplader, zodra ze opgeladen zijn zal ik foto's maken.
Ik zit momenteel bij mijn ouders in de Achterhoek (mijn ouders zijn een weekend weg, na alle commotie van de afgelopen tijd wilden ze er even tussenuit) op de honden te passen. Zal proberen of ik hier de foto's kan verkleinen, mocht het niet lukken is er dan iemand waarnaar ik ze kan mailen? Alvast bedankt!

Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » zo 04 feb 2007 16:38

Hierbij een poging de foto's te laten zien:

Dit is wat ik heb gekregen:
Afbeelding

Dit is de ketting die ik gemaakt heb:
Afbeelding

En dit is wat ik nog over heb en waar ik komende week even op ga zitten broeden!
Afbeelding

Groetjes,
Marijke

muis26
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door muis26 » ma 05 feb 2007 19:50

Dat is een mooie ketting geworden, Marijke!
Groetjes,
Christa

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 05 feb 2007 19:55

Hoi Pijkie,
Dus jij had ook zo'n lastige combi gekregen :mrgreen: Mooie ketting geworden!

Ik zit zelf nog steeds te broeden op een ketting. Ik heb waxkoord geprobeerd, maar ik vind het echt geen gezicht, zo'n iel koordje met van die kralenjoekels. Ik heb hem al tig keer uit elkaar gehaald. Het probleem is ook dat ik niet snel tevreden ben, het zijn hele mooie kralen en dan wil ik ook minstens zo'n mooie crea erbij maken.
Ik ga het eens over een hele andere boeg gooien. Het waxcoord laat ik even voor wat het is (en ga dat wel gebruiken voor kleinere kralen) en ik ga proberen om een lariat te maken. (Mijn eerste échte zou dat dan worden). Afijn, wordt vervolgd...

Hoe staat het met de andere aankomende crea's?

klaasje
Bead Interested

Bericht door klaasje » ma 05 feb 2007 19:57

lol,ik bezorg je wel wat problemen geloof ik. zat er in het grote ruilpakket niets meer wat uit dezelfde mix vandaan gekomen is, of had jij net het andere pakket?

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 05 feb 2007 19:59

klaasje schreef:lol,ik bezorg je wel wat problemen geloof ik. zat er in het grote ruilpakket niets meer wat uit dezelfde mix vandaan gekomen is, of had jij net het andere pakket?
Hihi, ik heb uit het ruilpakket idd heel veel lila gevist, maar ik ga eerst proberen om het 'sec' met deze kralen te doen, dat lijkt me het meeste uitdaging.

Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » ma 05 feb 2007 20:47

Op meerdere draden rijgen misschien Lissie? Doe ik de laatste tijd erg veel en vind het resultaat erg leuk! Anders misschien jasseron gebruiken?

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 05 feb 2007 22:09

hmm ik zit 00k n0g steeds te twijfelen, vind mijn kralen super leuk maar weet n0g steeds niet HET sieraad ermee te maken.........
t0t h0e lang hadden wen :P lachen1
X Sanne

klaasje
Bead Interested

Bericht door klaasje » ma 05 feb 2007 22:44

Lissie schreef:
klaasje schreef:lol,ik bezorg je wel wat problemen geloof ik. zat er in het grote ruilpakket niets meer wat uit dezelfde mix vandaan gekomen is, of had jij net het andere pakket?
Hihi, ik heb uit het ruilpakket idd heel veel lila gevist, maar ik ga eerst proberen om het 'sec' met deze kralen te doen, dat lijkt me het meeste uitdaging.
da's zeker een uitdaging!!! Maar volgens mij moet je ook met deze joekels jouw specialiteit van minimale kettingen kunnen maken!

Gesloten