Sieradenwedstrijd 100%kraal en www.kralen.com
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Wel kan ik zeggen dat ik voor alle overige deelnemers, die dus verder niets hebben gewonnen, nog een kortingscode voor 10% korting ga mailen.
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik ben supertrots met m'n twaalfde plaats, helemaal omdat ik eigenlijk niet weet wie er op mij gestemd hebben... ik heb geen campagne gevoerd, zogezegd. LOL
Ik denk ook niet dat dat op deze site gebeurt, maar ik weet dat op een andere (slechte) site mensen elkaar expres slechte punten gaven enzo, en vriendinnen heel hoog lieten eindigen.
Maar goed, lang verhaal kort gemaakt, ik ben erg blij!!!!
En ik vind dat de eerste plaats zeeeeer terecht heeft gewonnen...prachtige ketting, en ik wil graag weten hoe je die moet maken!
Ik denk ook niet dat dat op deze site gebeurt, maar ik weet dat op een andere (slechte) site mensen elkaar expres slechte punten gaven enzo, en vriendinnen heel hoog lieten eindigen.
Maar goed, lang verhaal kort gemaakt, ik ben erg blij!!!!
En ik vind dat de eerste plaats zeeeeer terecht heeft gewonnen...prachtige ketting, en ik wil graag weten hoe je die moet maken!
dat hebben we hier ook eens gehad maar dat is nu voorkomen doordat je ingeschreven moet zijn op de nieuwsbriefHealthy schreef:Ik ben supertrots met m'n twaalfde plaats, helemaal omdat ik eigenlijk niet weet wie er op mij gestemd hebben... ik heb geen campagne gevoerd, zogezegd. LOL![]()
Ik denk ook niet dat dat op deze site gebeurt, maar ik weet dat op een andere (slechte) site mensen elkaar expres slechte punten gaven enzo, en vriendinnen heel hoog lieten eindigen.![]()
Maar goed, lang verhaal kort gemaakt, ik ben erg blij!!!!![]()
Liefs
Linda
Linda
- poppymieke
- Bead Lover
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Echt een leuke oplossing zoHealthy schreef:Zijn de prijzen al verzonden trouwens?? Ik wacht met smart!!
Ik had een bon van Kust'm kralen gewonnen, maar omdat die giga ver bij mij vandaan zit heb ik al geregeld dat ik de bon naar hen opstuur, en ze een verrassingspakketje voor me maken. Ook leuk toch?!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ