wat voor swap
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
- mir
- Bead Designer
- Contacteer:
mmmmmm kan niet wachten toto de postbode geweest is, jammer dat het nou zondag isN schreef:Nou, ik niet i.v.m. problemen digitale camera, maar als iemand anders misschien een foto wil maken van de kralenVictoria schreef:kun je niet een foto maken van het pakket wat is opgestuurd
En vandaag heb ik geld ontvangen van Mirjam.
Ik doe het morgen op de bus (met hopelijk nog meer pakketjes), want de brievenbus wordt toch pas zondagavond geleegd.
gr mirjam
Misschien kunnen we afspreken dat als je een setje maakt met oorbellen en je hebt zelf geen gaatjes, je dat ff in je envelop naar Nicole erbij schrijft. Dus dat je dan geen oorbellen terug krijgt...allema schreef:ik heb mijn creatie ook al af maar ik heb zo veel kraaltjes over dat ik er wel een setje van maak is wel zo leuk.
ik had alleen 1 vraag ik vindt het wel leuk om oorbellen te maken maar als iemand nou mijn setje krijgt en diegene heeft geen gaatjes ????
groetjes sharon

groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
Ik heb het ook gemist en Nicole een pb gestuurd...Pee schreef:Misschien kun je nog meedoenMar-JoYa schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
he-le-maal gemist dit.......
ben wel heel benieuwd naar jullie creatie's!Ik zou even een PB naar Nicole sturen dan weet je het zeker....
Heb nog geen antwoord, maar ben benieuwd

Moon34: als je een foto wilt maken, graag!
Dat van die oorbellen en doorgeven of je wel/geen gaatjes hebt, vind ik ook een goed idee.
Fleur: ik heb je al teruggePBt!
Mar-Joya: je kunt nog meedoen, hoor, ik heb nog 2 pakketjes over, geloof ik.
Verder is er vandaag storing bij de ABN-AMRO, dus ik weet niet of er geld is overgemaakt.
Ik probeer het voor 18.00 uur nog wel een keer, zodat (als de storing tenminste opgelost is) ik vandaag toch nog pakketjes op de bus kan doen.
Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte, haha.
O ja, Volvoke, prettige vakantie!
Dat van die oorbellen en doorgeven of je wel/geen gaatjes hebt, vind ik ook een goed idee.
Fleur: ik heb je al teruggePBt!

Mar-Joya: je kunt nog meedoen, hoor, ik heb nog 2 pakketjes over, geloof ik.
Verder is er vandaag storing bij de ABN-AMRO, dus ik weet niet of er geld is overgemaakt.

Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte, haha.

O ja, Volvoke, prettige vakantie!

Groetjes, Nicole.