Resultaten wedstrijd sprookjes

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 21 okt 2004 20:15

hihi. even zomaar ter info trouwens: tis wel zo leuk als er gestemd wordt omdat mensen het mooi vinden, en niet gestemd wordt door vrienden zodat iemand kans maakt op een prijs. ;) 1 persoon deed dat wel, ik kreeg al wat mailtjes van anderen van 'goh klopt de telling wel' en heb toen maar naar die persoon gemaild dat velen dat jammer vinden, en dat ik haar telling daarom maar even 'stil' heb gezet (er kan dus voorlopig niets meer bij). gelukkig begreep ze het wel en gaf ze toe dat ze daar geen rekening mee had gehouden. :)

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » do 21 okt 2004 20:27

Pee schreef:
N schreef:...en ik blijf steeds kijken wat de stand is... :oops:
Ben nu nog meer verslaafd aan kralen.com als anders haha. :lol:
ik heb volgens mij vandaag al wel 10x gekeken naar de tussenstand.
wahahaha hier nog een :oops:
:oops: bekend ook maar hahahahahahaha
Groetjes Monique

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 21 okt 2004 21:07

Poeh, gauw toch even naar de buren. want ik was zo ontzettend benieuwd! Geweldige creaties gezien ertussen en poeh idd moeilijk om te stemmen. Toch maar gedaan en ben erg benieuwd naar de afloop!
liefs,

Naomi

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » do 21 okt 2004 21:57

Ik vond het ook heel moeilijk! Heb maar direct gestemd op het gevoel af, zonder te veel nadenken want als ik begin te twijfelen, dan komt er geen einde aan! Maar toch wel een dikke BRAVO aan alle makers want het zijn stuk voor stuk prachtige kunstwerkjes!

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » do 21 okt 2004 22:26

heel mooi zaten hele mooie tussen ben er ook uit gekomen waar ik op heb gestemt
-=Liefs Wendy=-

jett1616
Bead Lover

Bericht door jett1616 » vr 22 okt 2004 00:09

:) Dames, prachtige creaties, ik vond het niet zo moeilijk om te kiezen, was er meteen uit en ik heb het idee dat ze hoog eindigen, kan niet anders. Jammer dat er geen poedelprijs is, want dan had ik grote kans gemaakt, hihi.
Sandra is het geen leuk idee dat de dames/heren :?: na de wedstrijd hun ketting met naam tonen, weet je meteen wie wat heeft gemaakt, want ik ben erg benieuwd, of word dat zoiezo gedaan? Gr. JETT :wink:

Afbeelding
Ik baal zonder kraal

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » vr 22 okt 2004 06:45

Erg leuke wedstijd, heb ook al gestemd. Vond het wel moeilijk om een keuze te maken, er waren zoveel leuke en originele ontwerpen. Maar ben er toch uitgekomen.

Groetjes Sharon

hkaldijk
Bead Anonymous

Bericht door hkaldijk » vr 22 okt 2004 07:37

sandra schreef:hihi. even zomaar ter info trouwens: tis wel zo leuk als er gestemd wordt omdat mensen het mooi vinden, en niet gestemd wordt door vrienden zodat iemand kans maakt op een prijs. ;) 1 persoon deed dat wel, ik kreeg al wat mailtjes van anderen van 'goh klopt de telling wel' en heb toen maar naar die persoon gemaild dat velen dat jammer vinden, en dat ik haar telling daarom maar even 'stil' heb gezet (er kan dus voorlopig niets meer bij). gelukkig begreep ze het wel en gaf ze toe dat ze daar geen rekening mee had gehouden. :)
tot mijn grote spijt te hebben moeten constateren zijn de nummers een en twee ook niet schoon van een truc.
zeker niet nadat zij degene zijn die jouw er op hebben geattendeert dat dit cq gaande was wat tevens niet bewezen kan worden van jullie kant.

ze hebben er over een nacht meer dan twee honderd stemmen bij

wat is er nu eerlijk aan aan deze wedstrijd

dit is gewoon een farce
echt de eene uitsluiten en de andere ermee vandoor laten gaan met de winst

hkaldijk
Bead Anonymous

Bericht door hkaldijk » vr 22 okt 2004 07:38

voor de rest puike sieraden

:lol: GA ZO DOOR MENSEN :lol:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 22 okt 2004 07:50

hkaldijk schreef:
sandra schreef:hihi. even zomaar ter info trouwens: tis wel zo leuk als er gestemd wordt omdat mensen het mooi vinden, en niet gestemd wordt door vrienden zodat iemand kans maakt op een prijs. ;) 1 persoon deed dat wel, ik kreeg al wat mailtjes van anderen van 'goh klopt de telling wel' en heb toen maar naar die persoon gemaild dat velen dat jammer vinden, en dat ik haar telling daarom maar even 'stil' heb gezet (er kan dus voorlopig niets meer bij). gelukkig begreep ze het wel en gaf ze toe dat ze daar geen rekening mee had gehouden. :)
tot mijn grote spijt te hebben moeten constateren zijn de nummers een en twee ook niet schoon van een truc.
zeker niet nadat zij degene zijn die jouw er op hebben geattendeert dat dit cq gaande was wat tevens niet bewezen kan worden van jullie kant.

ze hebben er over een nacht meer dan twee honderd stemmen bij

wat is er nu eerlijk aan aan deze wedstrijd

dit is gewoon een farce
echt de eene uitsluiten en de andere ermee vandoor laten gaan met de winst
nee hoor, zij waren niet degenen die me lieten weten dat 1 iemand wel erg voor loopt. wat ik wel wil zeggen: als je tijdens het stemmen nr1 selecteert krijgt ie 3 punten, de nr2 2 punten en de nr3 1 punt. vandaar dat het verschil ook wel snel oploopt.
tja wie weet wint deze ook op zo 'n manier....maar om die nou ook op zo 'n manier stil te zetten.....de ene die al 'stil staat' qua stemmen gaf zelf toe dat er vrienden zijn die hielpen....ik kan moeilijk bij iedereen gaan controleren of er op zo 'n manier wordt gestemd.....

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » vr 22 okt 2004 08:30

Mooie creaties, eentje sprong er voor mij ook echt uit! Daarna was het moeilijk kiezen. Complimentje voor iedereen!

evelyn
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door evelyn » vr 22 okt 2004 08:56

Hallo

Ik vind ook dat Sandra moeilijk iedereen kan controleren. Er zit al een een veiligheid ingebouwd, hij herkent namelijk je IP-adres. Dus je kan maar ??n keer stemmen op dat adres. Meer kun je ook niet doen denk ik.

Ik heb zelf niet met de wedstrijd meegedaan maar wel gestemd en ik vond het ook heel moeilijk.

Nu wat betreft vrienden die stemmen, denk ik dat je er gewoon rekening mee moet houden dat dit de realiteit is. En waarom zou dit ook niet mogen ?
In het dagelijkse leven gebeurt dit ook, hoe worden politiekers verkozen ? Hoe wordt een idool verkozen ? Al die TV-spelletjes waar mensen mogen stemmen via sms en toestanden, zijn ook allemaal hele netwerken van vrienden. Het is maar een spel.

Het zou natuurlijk leuk zijn dat iedereen stemt omdat hij het mooi vindt maar dat is niet te controleren.

Ik denk dat dit ook een troost kan zijn voor mensen die weinig stemmen krijgen, er zaten naar mijn persoonlijke mening geen lelijke creaties tussen. En er zullen altijd mensen zijn die vinden dat de eerste terecht gewonnen heeft en andere die vinden van niet. Smaken verschillen nu eenmaal.

Ik denk dat als je het echt eerlijk wil laten verlopen dat je dan met een onafhankelijke jury moet werken maar dat haalt ook de fun uit het stemmen en je bereikt een kleiner publiek. En zo'n wedstrijd moet toch ook nog leuk zijn, niewaar ?

Na al deze serieuze beschouwingen :wink: een dikke proficiat voor iedereen die er tijd en energie heeft ingestoken om mee te doen !
evelyn

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 22 okt 2004 09:27

bedankt voor je berichtje evelyn, ik kan inderdaad verder weinig bedenken. waar ik wel aan dacht, is zorgen dat je ingeschreven moet zijn voor nieuwsbrief om te stemmen. maar dan krijg ik misschien mailtjes van beginnende kralenfans, die nog niet ingeschreven waren en wel graag wilden stemmen..... maar het is op zich wel een oplossing om vriendjespolitiek te voorkomen. maar dat is dan bij de volgende wedstrijd, wil niet dat iedereen nu opnieuw moeten gaan stemmen. ;) maar bedenk nu dat het ook kan dat de vriendjes voor de zekerheid vantevoren alvast gaan aanmelden.....hoewel het dan wel al meer werk voor hen is om vriendinetje te helpen. ;)

enneh, onafhankelijke jury wilde ik niet want ik ben al helemaal slecht in kiezen welke het leukst is. ;) en met zijn allen stemmen zorgt idd voor meer fun.

en voor de verliezers: denk maar zo, je hebt iig de lol gehad mee te doen en zo hoog zijn de prijzen nou ook weer niet. ;)

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » vr 22 okt 2004 09:28

Ik heb zelf niet met de wedstrijd meegedaan maar wel gestemd en vond het ook wel vreemd dat een bepaalde ketting zo hoog in de peiling stond en geloofde niet dat het mogelijk was zonder hulp van vrienden en bekende :wink: Maar ik vind dat de nummers 1 t/m 3 toch terecht in de top 3 staan hoor :lol:

enne idd je kunt het nooit helemaal controleren, maar sandra heeft er alles aan gedaan om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen :applaus:

mag de mooiste creatie winnen :lol: :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » vr 22 okt 2004 10:32

ik heb meegedaan voor de LOL ik had geen inspiratie en heb toen iets naders bedacht en ik ben alleen blij dat ik niet op 0 punten sta(niemand gelukkig!!!!!!)
Groetjes Kruimel

Gesloten