het is een broche.nathalie_25 schreef:En wat staat er nou in het midden van het eerste plaatje van Debby?
*nieuwsgierig*
swap mogelijkheden
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Hahaha owjeee.... Misschien moet hij dan zelf maar eens wat makennathalie_25 schreef:Trouwens,....
Die lieve vriend van mij.
Vindt nooit iets mooi wat ik maak, houdt er helemaal niet van.
Zegt ie gisteren over die ketting van Debby die ik heb, zoooo da's mooi zeg!
Mannen.
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

oeps daar zeg je me wat...ik denk dat ie dan bij stephanie terecht is gekomen, dat we het daarbij hadden gedaan omdat die ook met wire gehaakt is....even niet goed had opgelet bij welke groep de kraal hoort....nathalie_25 schreef:Leuk, hoort die broche dan niet bij die ketting, want die zat er niet bij
.
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Hoi,
Meiden ik vind dat er echt mega leuke creaties tussen zitten.
Ik heb door het bekijken van de al die creaties echt weer super ideeen op gedaan.
Wat ik wel grappig vind om te zien is dat Stephanie en Vicky een bijna gelijke ketting hebben gemaakt onafhankelijk van elkaar.
Meiden ik vind dat er echt mega leuke creaties tussen zitten.
Ik heb door het bekijken van de al die creaties echt weer super ideeen op gedaan.
Wat ik wel grappig vind om te zien is dat Stephanie en Vicky een bijna gelijke ketting hebben gemaakt onafhankelijk van elkaar.
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Nou mooie boel is datsandra schreef:oeps daar zeg je me wat...ik denk dat ie dan bij stephanie terecht is gekomen, dat we het daarbij hadden gedaan omdat die ook met wire gehaakt is....even niet goed had opgelet bij welke groep de kraal hoort....nathalie_25 schreef:Leuk, hoort die broche dan niet bij die ketting, want die zat er niet bij
.
Ik vind het toch al knap dat je alles zo hebt uitgezocht, zal een beste klus geweest zijn!!
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Leuk zeg, om te zien wat iedereen gemaakt heeft!
Ik heb dus een ketting van Nathalie, een rode ketting van Marjolein en de armband van Saartje! Bedankt allemaal
En Debby.. wij hebben bijna dezelfde armband gemaakt! Grappig!
Toen ik de armband aan het maken was is er nog een kraaltje kapot gegaan... ik probeerde er een nietstift doorheen te proppen maar dat lukte niet zo
Ik heb dus een ketting van Nathalie, een rode ketting van Marjolein en de armband van Saartje! Bedankt allemaal
En Debby.. wij hebben bijna dezelfde armband gemaakt! Grappig!
Toen ik de armband aan het maken was is er nog een kraaltje kapot gegaan... ik probeerde er een nietstift doorheen te proppen maar dat lukte niet zo
~ Karine ~