Sieraad van de maand?

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » do 02 aug 2007 11:55

Sandra schreef:Ik wilde zorgen dat forumleden kunnen stemmen op leukste sieraad van de maand, die ge-upload is naar het forum. Maar ik zit momenteel nog midden in een verhuizing, vandaar dat ik daar nog geen tijd voor heb gehad.
Nee, tuurlijk. Ik vroeg me alleen af wat de bedoeling was.
Ik bedoelde dat ik geduldig het antwoord afwachtte, hoewel ik heel nieuwsgierig was.
groetjes,

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 02 aug 2007 13:39

Haha geeft niet hoor. Het was iig maar 'n idee, dacht dat mensen het leuk zullen vinden aan te geven welke ze het leukste vinden van de maand, en dat velen het wel leuk zullen vinden om te zien of ze stemmen krijgen.

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » do 02 aug 2007 19:07

Precies, dit leek mij dus ook leuk.
Dan kun je ook een beetje zien of je sieraad goed in de markt ligt :wink:,

hoewel dat misschien nog niet veel hoeft te zeggen. (Iets wat minder mensen mooi vinden, hoeft natuurlijk niet minder mooi te zíjn. Smaak blijft natuurlijk altijd subjectief, bedoel ik.)

(Het wordt nog filosofisch ook :idea: :!:.)

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » vr 03 aug 2007 08:52

madebyme schreef:Precies, dit leek mij dus ook leuk.

hoewel dat misschien nog niet veel hoeft te zeggen. (Iets wat minder mensen mooi vinden, hoeft natuurlijk niet minder mooi te zíjn. Smaak blijft natuurlijk altijd subjectief, bedoel ik.)

haha, dus als er helemaal niemand op mijn ketting stemt, dan ligt hij helemaal niet goed in de markt :cry: maar kan hij toch heel erg mooi zijn? :roll: Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar zou toch iets minder zeker worden van die ketting die ikzelf helemaal geweldig vind (vond :?: )

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 03 aug 2007 08:57

Tja daar zeg je me wat...was van plan kortingscodes uit te delen voor de winnaars, wie weet zijn er dan ook mensen die alleen op hun eigen sieraad stemmen, met de hoop het te winnen...Wat dat betreft moet je dat soort stemmen altijd met een korrel zout nemen denk ik....of ik moet kijken of ik kan zorgen dat men niet op zichzelf kunnen stemmen. :lol: op zich moet dat mogelijk zijn, als alleen forumleden kunnen stemmen..

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » vr 03 aug 2007 09:05

Sandra schreef:wie weet zijn er dan ook mensen die alleen op hun eigen sieraad stemmen, met de hoop het te winnen...
Maar Sandra toch :shock: , dat soort dingen doen WIJ toch niet! :lol: :lol:

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » vr 03 aug 2007 11:16

Erica schreef:
madebyme schreef:Precies, dit leek mij dus ook leuk.

haha, dus als er helemaal niemand op mijn ketting stemt, dan ligt hij helemaal niet goed in de markt :cry: maar kan hij toch heel erg mooi zijn? :roll: Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar zou toch iets minder zeker worden van die ketting die ikzelf helemaal geweldig vind (vond :?: )
Dan kun je beter niet meedoen en het risico niet nemen :wink:!

Leuk is het niet als je geen stemmen krijgt, maar als ik zie wat voor reacties ik kreeg op mijn paarse ketting... dat waren geen 3 pagina's maar ze waren wel heel positief!!
Als je een ketting zélf mooi vindt, moet je zorgen dat dat zo blijft en je mening niet veranderen omdat anderen een andere mening hebben!!

Wel een beetje dubieus dat ik het dan toch leuk zou vinden om stemmen te krijgen, als ik hem eigenlijk alleen zélf maar mooi hoef te vinden... Misschien dat je het dan kan delen met mensen, en dat dát het leuke is :D

En Sandra: ik denk dat de eer alleen ook wel leuk is, hoor. (maar of het woord 'eer' nu nog toepasselijk is...)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 03 aug 2007 14:42

Klopt zo denk ik ook, dat het ook vooral voor de lol is zeg maar, leuke eer om veel stemmen te krijgen, en omdat mensen het vaak leuk vinden beetje interactief te zijn zeg maar, stem uit te kunnen brengen enzo.

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » vr 03 aug 2007 16:20

Mij lijkt het leuk om af en toe een wedstrijd te houden waarbij je echt wat kunt winnen (zoals nu ook al wordt gedaan) en sieraad van de maand alleen voor de eer. Er zou dan een overzichtstopic als sticky kunnen komen waarin je van elke maand de winnaar (of de top 3) kan zien.
Het is maar een ideetje :oops:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 03 aug 2007 16:43

Leuk idee, en ideeen zijn altijd welkom. :)
kan dan ook bv op http://www.kralen.com/index2.html" onclick="window.open(this.href);return false; een maand lang de creatie showen...dus dat het voor de eer daar een maand op getoond wordt?
Alleen is het dan wel zo leuk als ook niet-forumleden kunnen stemmen...moet alleen zorgen dat niet iedereen erop kan stemmen, zodat niet degene met meeste vriendjes wint, denk ik nu...

alle ideeen zijn welkom hoor! als iemand nog een leuk ideetje heeft hoor ik het graag. ;)

kan trouwens wel verklappen dat binnen 1 a 2 maanden weer de volgende wedstrijd start, maar dan weer onder creadream met bepaalde kralen als thema. krijg nl weer een lading bepaalde kralen binnen. :)

Curieux
Bead Believer

Bericht door Curieux » vr 03 aug 2007 17:17

Sandra schreef: kan trouwens wel verklappen dat binnen 1 a 2 maanden weer de volgende wedstrijd start, maar dan weer onder creadream met bepaalde kralen als thema. krijg nl weer een lading bepaalde kralen binnen. :)
Oehoe, spannend... :oops: Ben erg benieuwd en heb er nu al zin in! :lol:
Can you feel the bead...!?

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » di 07 aug 2007 11:07

Ik ook! :D

fröbelkoningin
Bead Interested

Bericht door fröbelkoningin » di 07 aug 2007 11:14

Nou dan moeten we dus maar weer elke dag je shopje bekijken, het gatsie wat vervelend :banaan: Not

X

Simonet
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd..........

Gesloten