Ik wil ook heeeeeeeel graag meedoen aan een swap. Het lijkt me namelijk ontzettend leuk. Zijn er meer mensen die mee willen doen?
Ik vind dit een handige formule (gekopieerd uit: http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=24909" onclick="window.open(this.href);return false;):
Er doen een x aantal mensen mee (bijvoorbeeld 6 ofzo). Net als bij een gewone kralenruil worden de adressen uitgewisseld. Daarna stuurt iedereen tegelijkertijd een setje glaskralen op van max 50 gram (0,78 euro verzendkosten), waarmee de ontvanger dan een ketting of een ander sieraad moet maken binnen 3 weken. De ontvanger mag daarbij zelf uitkiezen welk extra materiaal hij/zij daaraan toevoegt (jasseron, staaldraad, extra kralen, etc).
Het is natuurlijk de bedoeling dat hier foto's worden gepost van de resultaten.
Ik dacht toevallig ook aan ongeveer 6 personen. Ik vind het leuk om 1 kleur af te spreken, en dan mag je zelf nog één kleur toevoegen. Dan heb je tenminste een groter verrassingseffect dan met 1 kleur. Ik bedoel dat ieder bv paarse kralen opstuurt, maar er nog andere kralen bij doet. Het lijkt me wel fijn als de techniek vrij is.
Ik heb nog nooit meegedaan, dus het is even 'nadenken' voor mij...

Het moet wel ongeveer evenveel waard zijn denk ik.
Ik vind het ook wel leuk dat iemand kralen naar iemand stuurt, en dat deze persoon nog meer kralen toevoegt en deze weer naar de volgende stuurt en die er dan iets van maakt... maar dat kost meer verzendkosten.
Paars met metaal vind ik ook wel mooi, maar die vrijheid kun je zelf natuurlijk altijd nemen (om er meer kralen bij te doen). Bovendien moet er ook niet teveel vastliggen want dan stimuleert het je creativiteit weer niet

Oh ja, wat gaan we maken? En voor welk bedrag? Ik dacht aan 5 euro, dat moet wel kunnen en als je eventueel zelf wat toevoegt moet je dat ook nog betalen. Het moet wel 'lollig' blijven

Laat maar horen!