Swap Fimo :)

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » ma 05 feb 2007 13:07

:D Ik heb ze al binnen! Die van jouw Sharon zijn echt cute, netals het schaapje van jouw vicky ! En die van jouw Inekes hebben een prachtige kleur.

:wink: Even een vraagje vicky, waarmee heb jij het schaapje afgelakt? Want hij lijkt wat te plakken :? ( :D is niet heel erg hoor ) maar ik wou je evenwaarschuwen voor als je het bv deed met nagellak.
:engel: Groetjes Eveline

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » ma 05 feb 2007 17:53

Jongens, ik heb een probleem
Ik heb vorige week een pot lak gekocht in een hobby zaak hier vlakbij..de originele fomo lak was op maar werd me geadviseerd, ze had nog een ander lak op waterbais die ook geschikt zou zijn...nou niet dus.
De boel gaat plakken...ik baal er goed van, want een gedeelte wat ik jullie heb gestuurd, zal dus ook plakken.
Ik ga er woensdag mee terug nara die hobbyzaak....dit is gewoon niet leuk.
Ik heb al wel getest door de plakkralen opnieuw te lakken met wel de originele lak...dus er over heen...en dat werkt wel....de plak is weg!!!!
Ik vind het heel vervelend, maar degen die dus iets heeft met plak adviseer ik even om met originele lak er nogmaals overheen te gaan, dan is het probleem verholpen.
Ik moet zelf nog een partijtje kralen nu opnieuw lakken.
Ik neem zowiezo een paar plakkralen mee naar die winkel...ik wil dat ze zelf ziet wat er is gebeurd en wat zij hier als vergoeding tegen over zet.
What's life whithout beads

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » ma 05 feb 2007 17:56

Wat eens stomme zaak :evil: als ze er niks vanaf weten moet je ook niks adviseren en eerlijk zeggen dus van sorry ik weet het niet!

Maar goed het schaapie zal ik even overlakken met me fimolak :wink: mijn andere mooie kralen die plakte nog niet maar zal er straks even beter naar kijken.

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » ma 05 feb 2007 18:00

ja ik begrijp het ook niet....het is notabene een hobbyzaak met een flink gedeelte in kralen en toebehoren, ennnn veel fimo en spulletjes....nou lekker dan...ben blij dat ik er nu achter kom en niet ergens als de pot al bijna leeg is....
Maar ik laat het wel zien daar....wie weet hoeveel mensen ze dit zo al verkocht heeft...lekker dan....sieraden die plakken...en het plakt echt....vies is dat gewoon...kost gewoon nu veel tijd om het allemaal weer goed te krijgen, en voor mezelf vind ik het nog niet echt een ramp, maar wel voor degenen voor wie ik wat maak he....dat is pas lullig.

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » ma 05 feb 2007 18:05

Moet zeggen dacht als het op waterbasis ook goed was maar nu hou ik het lekker bij de orinelen fimolak. :D
Idd wel goed idee om het zo alzo te melden bij de hobbyzaak straks zijn nog meer slachtoffer zijn. Want idd het plakt echt gigantisch! :wink: Ik dacht eerst dat je misschien nagelak had gebruikt ofzoiets

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » ma 05 feb 2007 18:53

het is inderdaad ook lak op waterbasis, maar blijkbaar dus niet voor fimo geschikt...balen hoor.
Maar goed, de eigenaresse kennende van die winkel zal ze dit ook erg vinden...ik denk dat zij inderdaad net zo dacht als anderen....het is op waterbasis dus zal ook voor fimo goed zijn.

allema
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door allema » ma 05 feb 2007 20:12

jah dat moest ik nog zeggen .... wou het je nog zeggen maar helemaal vergeten

groetjes sharon

Inekes
Bead Lover
Contacteer:

Nu eens goed

Bericht door Inekes » di 06 feb 2007 09:10

Hoi dames,
Nu hoop ik het bericht goed te plaatsen :oops:
Ik ben blij verrast met de ontvangen kralen! De kaas + muis zijn erg leuk (ga ik denk ik een sleutelhanger mee maken), de rups + vlinder heel schattig en de muis van vicky is nu al ingepikt door mijn dochter: erg leuk! De kralen zijn ook prachtig (en veel)! Allemaal heel erg bedankt voor de inzending!
De laktip zal ik ook ter harte nemen, hier ook wat gekleef. Ik heb zowel fimolak op waterbasis als op niet-water (terpentine?) basis. Wat zou beter zijn? Ik hoor het wel.
Ik vond het in ieder geval heel leuk om mee te doen, dus als er nog eens een swap is... Ik zal binnenkort ook eens wat kettingen posten, want ik maak wel veel, maar plaats zelden iets. Ik heb namelijk zondagavond een ketting gemaakt met fimokralen en ik vind hem zelf erg leuk geworden. De fimocane die ik heb gemaakt hiervoor, was van kleine restjes en is heel leuk geworden (soort stipjeseffect).
Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions

Gesloten