De ruil-uitdaging (NL) - NOG EEN KLEIN WEEKJE TE GAAN!
Wat ik me wel nog afvroeg....50 gram max kralen is op zich goed idee, alleen...het scheelt wel of je speciale druppel kraal of eenvoudige glaskralen opstuur.....Ik zat nl te denken welke kralen ik leuk zou vinden op te sturen, en bedacht toen dat sommigen nogal behoorlijk qua prijs schelen....Is het niet een idee een max bedrag in gedachten te hebben? Maakt mij persoonlijk niet veel uit (als ik kralen van mijn shop gebruik is het goedkoper voor me
) maar kan me voorstellen dat het sommigen wel uitmaakt.
Sandra schreef:Wat ik me wel nog afvroeg....50 gram max kralen is op zich goed idee, alleen...het scheelt wel of je speciale druppel kraal of eenvoudige glaskralen opstuur.....Ik zat nl te denken welke kralen ik leuk zou vinden op te sturen, en bedacht toen dat sommigen nogal behoorlijk qua prijs schelen....Is het niet een idee een max bedrag in gedachten te hebben? Maakt mij persoonlijk niet veel uit (als ik kralen van mijn shop gebruik is het goedkoper voor me) maar kan me voorstellen dat het sommigen wel uitmaakt.
Ja dat is een goed idee. Welk bedrag had je in gedachten?
(Overigens scheelt het dan nog bij welke winkel je ze koopt
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
Lissie misschien is hetmakkelijk dat je in je eerste berichtje een lijstje maakt wie er mee wil doen.
Wil jij het organiseren of moet iemand anders het doen?
Eigenlijk maakt het niet uit wie er mee doet en hoeveel want het gaat niet rond maar er wordt naar 1 iemand toegestuurd.
Lijkt me erg leuk om het nieuwe jaar mee te starten
GRoeten Esther
Wil jij het organiseren of moet iemand anders het doen?
Eigenlijk maakt het niet uit wie er mee doet en hoeveel want het gaat niet rond maar er wordt naar 1 iemand toegestuurd.
Lijkt me erg leuk om het nieuwe jaar mee te starten
GRoeten Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan
dan moet het maar zoals het kan
Ik stel voor dat iedereen kan aanmelden tot 12 januari. Dan kunnen we maandag 15 januari starten, en dan kan (hopelijk) iedereen in diezelfde week de kralen op de bus doen.
Wow het wordt nu wel spannend hoor, er wordt al gesproken van een echte wedstrijd! Ik kan voor de resultaten een webpagina aanmaken. Of misschien kan Sandra de resultaten weer laten zien op haar website, zodat iedereen kan stemmen? Nadeel is dan wel dat je een account moet hebben op creadream.
Wow het wordt nu wel spannend hoor, er wordt al gesproken van een echte wedstrijd! Ik kan voor de resultaten een webpagina aanmaken. Of misschien kan Sandra de resultaten weer laten zien op haar website, zodat iedereen kan stemmen? Nadeel is dan wel dat je een account moet hebben op creadream.