Op naar de volgende sieradenwedstrijd!
Sandra, dat komt goed, ik zal een foto mailen zonder naam. En ik probeer nu even met een betere belichting/achtergrond, gister wou het niet lukken...
Groetjes Healthy
Later: Ik heb de foto opnieuw gemaild. Wat een gedoe, op een witte achtergrond wilde het fototoestel steeds maar niet scherpstellen, en als ik flitste ging alle licht in de witte achtergrond zitten...ik heb heel wat foto;s moeten maken voordat er éen naar mijn zin was...LOL...
Groetjes Healthy
Later: Ik heb de foto opnieuw gemaild. Wat een gedoe, op een witte achtergrond wilde het fototoestel steeds maar niet scherpstellen, en als ik flitste ging alle licht in de witte achtergrond zitten...ik heb heel wat foto;s moeten maken voordat er éen naar mijn zin was...LOL...
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Hoi Healthy,
Even een tip die hier niets mee te maken heeft, je maakt je fotos best zonder flits, anders zie je dat licht altijd. MEt de zoekfuncties vind je ook verschillende topics over fotograferen.
Leuk trouwens dat er weer zo snel een wedstrijd is
Ik doe deze keer wel niet mee want het thema spreekt me niet zo aan, maar ik ben wel heel benieuwd 
Even een tip die hier niets mee te maken heeft, je maakt je fotos best zonder flits, anders zie je dat licht altijd. MEt de zoekfuncties vind je ook verschillende topics over fotograferen.
Leuk trouwens dat er weer zo snel een wedstrijd is

- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Was het mailen nog gelukt? Heb het nog niet binnen.... Als je anders de vorige foto zonder tekst kan mailen is het ook goed, zag nu dat er meerderen zijn met een achtergrond en ben nu te laat nog naar iedereen te mailen.Healthy schreef:Sandra, dat komt goed, ik zal een foto mailen zonder naam. En ik probeer nu even met een betere belichting/achtergrond, gister wou het niet lukken...
Groetjes Healthy

- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Sorry, dacht dat het een creatie van iemand anders was, zag het nu net tijdens nakijken van de foto's. Hoef dus niet opnieuw te versturen en sorry voor mijn fout!Healthy schreef:Hoi sandra, ja ik heb je die foto nog toegestuurd vandeweek... niet binnengekomen? Probeer ik het nog eens...die was wel redelijk goed met een witte achtergrond.