Resultaten kerstwedstrijd
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Er zitten hele mooie tussen, maar ik kan helaas niet stemmen.
Volgens dat gedeelte staat mijn emailadres niet geregistreerd voor de nieuwsbrieven.
Vreemd, ik dacht dat ik ze toch ontvangen had in het verleden.
Nou ja, volgende keer meer geluk.
Volgens dat gedeelte staat mijn emailadres niet geregistreerd voor de nieuwsbrieven.
Vreemd, ik dacht dat ik ze toch ontvangen had in het verleden.
Nou ja, volgende keer meer geluk.
Laatst gewijzigd door violetmoon_17 op di 27 dec 2005 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Tuurlijk is hartstikke moeilijk [hij is dan ook wel errug leuk] maar jij bent er ook niet mee begonnenpluisje schreef:Sjips misschien wel ja.... sorry hiervoor, niet bij stilgestaan!cakira schreef:sorry hoor maar zo kan je ook het stemmen beinvloeden![]()
Maar het is ook zo moeilijk om niks te mogen zeggen!

Groetjes Conny
Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!
Ik zag net het andere topic...en dacht meteen oejee...nu zullen ze zeker op me mopperen, over het beinvloeden van... Ik heb dat eigenlijk niet met die bedoeling gedaan..sorrycakira schreef:Tuurlijk is hartstikke moeilijk [hij is dan ook wel errug leuk] maar jij bent er ook niet mee begonnenpluisje schreef:Sjips misschien wel ja.... sorry hiervoor, niet bij stilgestaan!cakira schreef:sorry hoor maar zo kan je ook het stemmen beinvloeden![]()
Maar het is ook zo moeilijk om niks te mogen zeggen!

kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
ik wil niet echt mopperen, alleen Sandra heeft er van alles aan gedaan om het stemmen niet te beinvloeden en ja ik vind dat dit ook wel een beetje beinvloed, vandaar verder geen probleem hoor, ben niet boos haha, ik hoop jij ook niet 

Groetjes Conny
ik denk ook niet dat je zo mensen beïnvloed hoor, want ik vind em, eerlijk gezegd, niet zo bijzonderTwisterbeads schreef:Ik denk dat je weinig beinvloed hoor. Die ketting is gewoon heel origineel bedacht, maar de rest is ook erg geweldig. En op deze manier blijft het toch wel eerlijk, want je geeft gewoon jouw mening en ik neem aan dat mensen toch echt zelf bekijken wat ze mooi vinden.

ipoingtudut
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
dr zitten echt heel mooie exemplaren tussen.
ik vind wel dat niet alle ketting voldoen aan t thema, t kan dan wel n ketting zijn die je met kerst aan zou trekken ofzo, maar t roept dan niet echt de gedachte op......das nou kerst)...vind ik dan.
ik bedacht me wel....zouden mensen stemmen op de ketting die ze t mooiste vinden? of op n ketting die t meest voldoet aan t thema? en daar n mooie uit kiezen.
maar gezien de test resultaten weet ik t antwoord inmiddels wel
ik vind wel dat niet alle ketting voldoen aan t thema, t kan dan wel n ketting zijn die je met kerst aan zou trekken ofzo, maar t roept dan niet echt de gedachte op......das nou kerst)...vind ik dan.
ik bedacht me wel....zouden mensen stemmen op de ketting die ze t mooiste vinden? of op n ketting die t meest voldoet aan t thema? en daar n mooie uit kiezen.
maar gezien de test resultaten weet ik t antwoord inmiddels wel

Zie je wel dat verslavingen niet altijd slecht hoeven te zijn 

ik denk ook niet dat je zo mensen beïnvloed hoor, want ik vind em, eerlijk gezegd, niet zo bijzonder
leuk bedacht en zo, maar toch, niet mijn ding. zo zie je maar dat iedereen iets verschillend mooi vindt
[/quote]
ik vind die "guirlande" n heel mooi bedachte ketting, voldoet heel erg veel aan t thema, maar ik zou die ketting echt niet gaan dragen.
maar daar gaat t niet om, je moet kijken naar wat t thema is, niet wat je zelf zo mooi vind dat je t zelf zou gaan dragen.

ik vind die "guirlande" n heel mooi bedachte ketting, voldoet heel erg veel aan t thema, maar ik zou die ketting echt niet gaan dragen.
maar daar gaat t niet om, je moet kijken naar wat t thema is, niet wat je zelf zo mooi vind dat je t zelf zou gaan dragen.
Zie je wel dat verslavingen niet altijd slecht hoeven te zijn