Swap juni 2005 - Poll: Type Sieraard
Is miss idd wel een goed idee.sydney schreef:Ik kwam ook pas op het idee van een sleutelhanger nadat ik een broche voorbij zag komen.Ik had toen al gestemd op een armband.Als ik nu al die meningen zo hoor en zie dat iedereen verkeerd gestemd heeft denk ik dat we een beetje vertekenend beeld krijgen.Misschien opnieuw stemmen?
groetjes, Arianne
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Hoi,
De poll heeft nu een week open gestaan.
Ik lees in verschillende reacties dat mensen eventueel belangstelling hebben in het maken van een sleutelhanger.
Vinden jullie het een goed idee om nog een nieuwe poll op te zetten maar dan enkel met een Ketting en een Sleutelhanger om te kijken waar de meeste belangstelling voor is.
De poll heeft nu een week open gestaan.
Ik lees in verschillende reacties dat mensen eventueel belangstelling hebben in het maken van een sleutelhanger.
Vinden jullie het een goed idee om nog een nieuwe poll op te zetten maar dan enkel met een Ketting en een Sleutelhanger om te kijken waar de meeste belangstelling voor is.
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dit topic wordt tijdelijk gesloten, zie ook de nieuwe poll, totdat we een reactie van Dieuwertje hebben ontvangen. Zij is de initiatiefneemster van deze swap geweest, dus willen we afwachten wat zij hier van vindt.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
*SHABBY**