Westerloo (be)

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
CarOO
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 11:30
Locatie:Balen-Belgi

Bericht door CarOO » do 24 feb 2005 18:25

Ik woon in Balen, dat is ook in de buurt van Westerlo (met 1 ootje), maar ik zou niet weten waar er daar een kralenwinkel is. Ken je de straatnaam ? In onze buurt heb je niet veel kralenwinkels, ik rijd ook af en toe naar Leuven. En als ik dringend iets nodig heb, ga ik naar de Banier in Hasselt of Turnhout, of de Veritas in Mol of naar een hobbywinkel in Balen. Daar hebben ze wel veel konische swarovski's in vele kleuren, dus als je dat nodig hebt en in de buurt bent van Westerlo kan je eens tot aan de hobbystock in Balen rijden. 0.10? per swarovski steentjes in heeel veeel kleuren.

Groetjes
CarOO

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » ma 05 sep 2005 09:18

Ik ben in turnhout deze week...
Zijn er nu in geel toffe winkels? of ier ergens in de buurt?
Ik weet de hobbywinkel hier om de hoek zijn (allerhande hobby) en de banier en veritas, maar anders geen leuke winkels in de omgeving?
Fieke? weet je de adressen?
Laat maar weten e, merci

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » ma 05 sep 2005 12:14

In balen Hobbystock, dat is op de baan van Balen naar Leopoldsburg.
In Geel op de Diestseweg heb je de hobbywinkel Beja..
Dat is het zo'n beetje, ik hoop dat je er iets mee bent :D

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » ma 05 sep 2005 12:26

Fieke schreef:In balen Hobbystock, dat is op de baan van Balen naar Leopoldsburg.
In Geel op de Diestseweg heb je de hobbywinkel Beja..
Dat is het zo'n beetje, ik hoop dat je er iets mee bent :D
zijn ze groot en te doen om naar daar te rijden?

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » ma 05 sep 2005 21:40

Ja ik vind dat wel hoor. Bij hobbystock in balen hebben ze heeeel veel keuze swarovski bicones en ook veel facetkralen. Qua boekjes kan je er daar ook wel veel verschillende vinden o.a. alle boekjes van leane de graaf, elfenatelier, ...

Gesloten