adres in IJsselstein

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Marieke
Bead Fan
adres in IJsselstein

Bericht door Marieke » ma 11 aug 2003 11:16

Hi allemaal,
volgens mij zag ik dit adres niet bij de adressen op kralen.com staan & dus zal ik het hier maar even doorgeven aan jullie.

De Kralenkoning
Kerkstraat 14
IJsselstein (Utr.)
030 6877769
http://www.kralenkoning.nl/index1.htm

Hopelijk hebben mensen die hier in de buurt wonen er wat aan!!!
Knuffel Marieke

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 11 aug 2003 18:48

Hoi Marieke,

Zoals je geloof ik weet woon ik in Nieuwegein, en dat ligt naast IJsselstein. Ik ben er daarom vorig weekend heel even geweest, maar ik geloof dat ik 10 minuten later al weer buiten stond want als hij 50 verschillende soorten kralen heeft dan is het veel...... Het is best een leuk winkeltje als je toevallig in IJsselstein bent, maar als ik het heel eerlijk mag zeggen dan verwacht je bij zo'n naam toch echt wel een grote winkel met een groot assortiment, en dat valt hier h???????l erg tegen...... Jammer hoor want ik had best iets nieuws willen hebben, maar het is niet echt de moeite waard om naar toe te gaan. (Maar dat kon jij natuurlijk niet weten want je bent er niet geweest. :wink: )

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 11 aug 2003 19:37

ik heb naar de website gekeken want ik kreeg zo pas meerdere e-mails of ik het kon toevoegen (kreeg het terwijl ik op vakantie was en de persoon was zo ongeduldig, had al het idee dat het een website van een 12-jarige is ofzo, blijkbaar toch niet :oops: ) en daar las ik ook dat het vooral een sieradenwinkel moet zijn of zoiets. denk dat ik het maar niet ga toevoegen....

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 12 aug 2003 07:34

Nee hoor Sandra, voeg het maar niet toe aan je adressen, want het is ECHT de moeite niet.

Zoals ik hier voor al aangaf is het best leuk als je heel toevallig eens een keertje in IJsselstein bent, maar anders is het gewoon zonde van je tijd.

Echt hoor, als er meer dan 50 (oke, we maken er 100 van :wink: ) verschillende soorten kralen zijn dan is het veel! En van iedere soort kraal is er ook nog eens heel weinig, dus als je een ketting van 1 soort kraal zou willen maken dan kan dat al niet eens omdat de bakjes dan al leeg zijn.

Dus nogmaals: leuk als je er toevallig bent, maar niet de moeite waard om speciaal voor naar IJsselstein te gaan. (Sorry kralenkoning, de waarheid is hard!!)

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » di 26 aug 2003 19:33

Vandaag stond er een artikel in de krant (Utrechts Nieuwsblad) over deze winkel. Dit is er een klein stukje uit:

Toen ze een paar jaar geleden om zich heen steeds meer versierde halzen zagen, bedachten Gerwin en Elle het plan voor een winkel. In IJsselstein, omdat daar nog niet een dergelijke zaak was. Tien maanden later openden ze de deuren van De Kralenkoning. Ze verkopen kralen en sieraden, maar geven ook workshops, in de winkel en bij mensen thuis. Gerwin is de eigenaar van de winkel, Elle helpt af en toe, puur voor haar plezier, mee.
In de gezellige winkel staan twee enorme bakken met kralen. Daarin liggen 260 verschillende soorten in alle kleuren van de regenboog. De goedkoopste kraal kost vijf eurocent, de duurste is ??n euro tachtig. Klanten kunnen zelf hun kralen uitzoeken en aan een draadje rijgen. Ook is het mogelijk dat Gerwin of Elle de ketting ontwerpen en rijgen. "Je krijgt altijd een unieke ketting", zegt Elle. "Niemand heeft dezelfde."

Het artikel was nog een stuk langer, maar denk niet dat iemand dat interessant vindt :wink: Verder staat er nog een stuk dat Gerwin sieraden heeft gemaakt voor Jim van Idols en voor Manuela Kemp.

Deze winkel is niet zover weg hier vandaan, dus ik wil wel een keer gaan kijken. Maar hij lijkt me niet echt superleuk.

xxx ]{arine

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 26 aug 2003 19:39

Hoi Karine,

Als je in de buurt bent dan is het best een aardige winkel om te kijken, maar ik ben inmiddels al half Nederland doorgereisd op zoek naar kralenwinkels en ik ben daarbij echt wel wat gewend, en dit is naar mijn mening echt alleen de moeite als je in de buurt bent.

Als je een leuke winkel in de buurt wilt zien en niet altijd naar Utrecht wilt, (jij komt toch uit Houten?) dan kun je beter naar Kraaloog in Amersfoort of naar Beadazzled in Hilversum gaan. Dat zijn echt hele leuke winkels bij ons in de omgeving. Als je niet met de trein wilt of bijvoorbeeld niet alleen mag ofzo (ik weet het niet hoor, ik zeg maar wat) dan mag je wel eens met mij mee hoor, als ik weer eens ga.

Groetjes,

Esther

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » di 26 aug 2003 19:46

Hoi Esher,

ik ga normaal inderdaad altijd naar Utrecht en wil wel eens ergens anders heen.
Dan kan ik misschien beter een keer naar Amersfoort of Hilversum gaan, goed idee :wink:
Zal eens kijken of ik dan met de trein ga of dat mn ouders me willen brengen (even lief kijken :P), of eens met jou mee, is ook leuk!
~ Karine ~

:vis:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 26 aug 2003 19:54

Is goed hoor, we hebben het er nog wel eens over.

Groetjes,

E.

Gesloten