Zizi kralen in Waalwijk

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » zo 13 feb 2005 10:58

MoniqueG schreef:Nou ben ik een muts hoor, half waalwijk doorgekrost en helemaal geen centrum gevonden...........ben ik nou erg?
Uhhh, ja....
Als je niet bekend bent in Waalwijk, ga jij dan ZONDER plattegrond op pad ?
OK, je hebt dus Zizi niet gevonden. Heb je dan op zijn minst de woonboulevard bezocht waar Waalwijk BEROEMD om is ?
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 13 feb 2005 11:05

wij hebben het wel gevonden... en ik heb alle swaroskikleurtjes eens in het echt gezien :shock: :shock: :shock: Super vriendelijk personeel vond ik daar. helaas was het weer een donkere kralenwinkel... maar wel ontzettend ruim... wij hadden het gevonden dankzij de uitleg van Nicolle.
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » zo 13 feb 2005 11:34

Het centrum van Waalwijk ligt dicht bij het VVV kantoor, dat ben je toch wel tegen gekomen?

Ik heb trouwens een workshop gewonnen bij Zizi! Ben er echt super blij mee want ik heb nog nooit een workshop gevolgd, dus ben erg benieuwd.

Groetjes Sharon

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » zo 13 feb 2005 11:51

Sharon_M schreef:Het centrum van Waalwijk ligt dicht bij het VVV kantoor, dat ben je toch wel tegen gekomen?

Ik heb trouwens een workshop gewonnen bij Zizi! Ben er echt super blij mee want ik heb nog nooit een workshop gevolgd, dus ben erg benieuwd.

Groetjes Sharon
GEFELICITEERD SHARON :D Wanneer is je workshop ?
Alvast veel plezier !
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » zo 13 feb 2005 12:11

char schreef: GEFELICITEERD SHARON :D Wanneer is je workshop ?
Alvast veel plezier !
Dankje! Ik weet nog niet wanneer die workshop is, ga deze week even langs om een afspraak te maken.

Groetjes Sharon

La Moon
Bead Producer
Berichten:1082
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 12:13
Locatie:Dordrecht
Contacteer:

Bericht door La Moon » ma 21 feb 2005 12:44

Ik ben van plan deze week even langs te gaan, is er veel keuze uit metalen onderdelen?En zijn de prijzen het zelfde als op internet?

Alvast bedankt!
Groetjes Mirjam


Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 21 feb 2005 12:50

jups zelfde prijzen, veel oramenten en swaorksisteentjes!!!
veel plezier!
Liefs
Linda

Gesloten