ferry schmidt-niet zo tevreden.......

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
geke
Bead Believer
Contacteer:
ferry schmidt-niet zo tevreden.......

Bericht door geke » di 01 feb 2005 21:16

zit met het volgende.ik heb samen met iemand anders swarovski besteld bij Ferry schmidt,werd hier ook wel de duitser genoemd.
Na de bestelling kreeg ik eerst een fout nummer van hem op.
Gelukkig was het bedrijf waar dat geld aankwam zo vriendelijk het meteen terug te storten.Opnieuw het geld overgemaakt(had inmiddels van een van jullie het goede nummer)Ik had hem zelf over de problemen met de betalingen in het engels gemaild maar kreeg geen reactie.
Uiteindelijk na een aantal mailtjes van mijn kant waar de spullen bleven kreeg ik een kort berichtje dat het binnen een paar dagen op de post zou gaan.
Vandaag de spullen ontvangen ,ben er echt niet tevreden over,mijn eerste reaktie was dan ook is dit wel echt swarovski,het is anders gespelen en glimt veel minder.komt niet echt overeen met de foto.
verder zat er een zakje bij met plastic troep.

Kennis van mij heeft ook bij hem besteld en die kreeg zelfs alles in een plastic boterhamzakje geleverd.

Diegene die met me mee besteld had vond het geloof ik ook zwaar tegenvallen.
Uiteindelijk vind ik ruim 30 euro toch een flink bedrag.Door het slechte mailverkeer had ik al zoiets van dit is eens maar nooit weer,maar gezien de "swarovski"bestel ik er in ieder geval niet meer.
Betaal er liever elders iets meer voor .

groetjes
Geke

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » di 01 feb 2005 21:20

Haihai
Ik ben de meebesteller, en voel me flink geflest!!
Sommige steentjes zijn niet eens rond, maar hebben een soort randje eraan zitten.
Als ik het naast mijn swarovski leg vind ik het veeeeel minder mooi.
Ook het folielaagje is vaak beschadigd.
Ik kan het mensen echt ernstig afraden!

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 01 feb 2005 21:23

Hoihoi,

Ik bestel regelmatig bij deze man en ben zeer tevreden.. alleen ik koop nooit swarovski.. want dat gebruik ik niet..
maar gewoon kralen..
en dan heb je b.v 100 glazen zwarte facetkralen 5mm erg mooi voor 1 euro.. das toch geen geld?

Ik ben dus wel zeer tevreden ook over het email contact.. altijd zelfde dag antwoord.

jammer dat het bij jullie anders is gelopen.. wie weet reageerd hij nog?

GRoetjes!

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » di 01 feb 2005 21:52

Ook ik vind het jammer dat het bij jullie zo "fout" ging. Ook ik bestel (zoals bekend) bij Ferry en heb nog nooit geen problemen gehad of ondervonden ook niet met de swarovski steentjes. Krijg altijd alles netjes in gripzakjes geleverd.
Ook email verkeer gaat hier prima, als ik vragen heb krijg ik gelijk antwoord.
Groetjes Monique

geke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door geke » di 01 feb 2005 22:06

Als ik mijn steentjes op zijn kop leg zien ze er voor een deel heel anders geslepen uit dan de swarovski van bijv shirly.Van een aantal grotere steentjes is de vorm niet eens rond.Een aantal druppels lopen over in kleur of lijken te bestaan uit twee kleuren.
Zal morgen eens kijken of het licht genoeg is er foto's van te nemen dan kunnen jullie zien wat ik bedoel(moet ik nog wel effe uitvinden hoe ik die hier plaats)
Las al iets over dat je swarovski hebt die eerder anders geslepen werd,misschien dat dat het geval is en dat je daarom verschillen ziet.Of dat dit een b keuze is.
Heb Ferry aan het eind van de middag al meteen gemaild dat de bestelling eindelijk binnen was maar dat ik het tegen vind vallen.

Heb zelf voor een bekend sieradenmerk gewerkt ,heb ik weet niet hoeveel swarovski in handen gehad maar dit is echt een afknapper
Geke

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » wo 02 feb 2005 10:55

Dat is dus wel jammer van die Swarovski! Het zou inderdaad best kunnen dat het een oort restpartijen zijn die ze doorelkaar hebben gegooid. Het zijn ook zulke grote hoeveelheden, bijvoorbeeld die facetkralen.
Weet iemand toevallig of Shirly Habets de nieuwe Swarovski verkoopt? Dus die met meer facetten?

Christel
Bead Fan

Bericht door Christel » wo 02 feb 2005 11:59

eelkehas schreef:Hoihoi,

en dan heb je b.v 100 glazen zwarte facetkralen 5mm erg mooi voor 1 euro.. das toch geen geld?
Wie heeft van deze duitser :wink: een link?? Ben nu natuurlijk wel benieuwd! of het moet deze zijn: http://beads-n-more.shop.t-online.de/de ... ID%5F17316" onclick="window.open(this.href);return false;[url]
Groetjes Christel

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » wo 02 feb 2005 14:14

Jep, dat is hem.
GRRRRR ik word al aggressief als ik de link alleen al zie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » wo 02 feb 2005 15:31

hmm misschien hebben jullie B-keus Swarovski gekregen,
dat is dan wel echte swarovski maar de gaatjes zijn scheef geboord of ze zijn wat matter of het lijkt alsof ze binnenin gebroken zijn..

echt jammer!!

groetjes Serena
Afbeelding *SHABBY**

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » wo 02 feb 2005 16:47

Ook ik heb al verschillende malen bij deze meneer gekocht en altijd naar volle tevredenheid.
Ook het emailcontact gaat prima, meestal dezelfde dag of de volgende dag een reactie.
Jammer dat jullie het nu zo slecht getroffen hebben want hij heeft echt mooi spullen en lekker goedkoop.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 02 feb 2005 22:02

Hoe gaat dat dan met bestellen? Ik heb nog nooit in het buitenland besteld.

marja!
Bead Lover

Bericht door marja! » wo 02 feb 2005 22:13

Omdat het een Europese winkel is gaat het bestellen bijna hetzelfde als in Nederland. Het enige verschil is dat je ook een bic en iban code in moet vullen als je betaalt, maar die krijg je opgestuurd als je je bestelling plaatst.

Dus gewoon:
- bestelling plaatsen
- geld overmaken
- kralen ontvangen

Althans, zo hoort het te gaan. Eigenlijk heel eenvoudig, maar ik geef toe, de eerste keer blijft eng :wink:

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 02 feb 2005 22:17

Nou ik vind het niet zo zeer eng maar omdat ik nooit zo'n grote hoeveelheden bestel wist ik niet of het wel de moeite waard is en bedankt binnenkort ga ik eens wat bestellen want hij heeft mooie kralen.
Heeft trouwens iemand wel eens bij de duitse amazone boeken besteld, want daar zie ik vaak heel mooie kralenboeken staan.

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » wo 02 feb 2005 23:22

Sorry Dames, lijkt wel als of jullie erg pech hadden: ook ik heb al meerdere malen bij hem besteld en nog nooit problemen gehad... Misschien kan ie al die aanloop van het forum hier(begon tenslotte allemaal met een link van moon34) en is dat de reden voor de slechte kralen, misschien moet je hem gewoon eens mailen. Als je niet uit je woorden komt, wil ik het best vertalen, misschien kunnen jullie het wel oplossen?
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

@nneke
Bead Intelligent

ontevreden? zeg het hem, tevreden?, . . zeg het een ander..

Bericht door @nneke » do 03 feb 2005 00:11

Ik ben via de link naar de site geweest en daar staat dat je zonder opgaaf van redenen de levering terug kunt sturen. Is dat misschien een idee voor jullie ??
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gesloten