vaste klant kralenpost.nl ?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Brigitte
Bead Lover
Berichten:445
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 12:08
Locatie:Nieuwerkerk ad IJssel
Contacteer:
vaste klant kralenpost.nl ?

Bericht door Brigitte » do 13 jan 2005 12:04

Is er hier iemand die al vaste klant is bij kralenpost.nl, dus betaalt per autom. incasso ? Ik heb nu 2x gekocht en dan krijg ik eerst een faktuur thuis die ik moet betalen, en daarna m'n spulletjes, maar dat duurt zo ontzettend lang (nou ja, toch wel 1,5 week :wink: , voor onze begrippen toch best wel lang....). Gaat het echt veel sneller als je vaste klant bent ?
Alvast bedankt
groetjes
Brigitte

Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » do 13 jan 2005 12:35

Ik ben vaste klant en de laatste keer dat ik besteld heb duurde het bij mij erg lang. Komt misschien omdat er iets niet was ofzo. Maar normaal duurt het dan wel zeker 5 werkdagen voor je het hebt als je vaste klant bent.
Groetjes Ilona

EllenV
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:ma 30 jun 2003 17:08

Bericht door EllenV » do 13 jan 2005 22:58

Ik ben ook vaste klant en heb nog nooit langer dan 3 dagen ergens op hoeven wachten..........
Groeten Ellen

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » do 13 jan 2005 23:01

EllenV schreef:Ik ben ook vaste klant en heb nog nooit langer dan 3 dagen ergens op hoeven wachten..........
Dan ben je vast een uitzondering :? moet vaak meer dan 1,5 week moeten wachten :!:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

EllenV
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:ma 30 jun 2003 17:08

Bericht door EllenV » vr 14 jan 2005 01:22

miekel schreef:
EllenV schreef:Ik ben ook vaste klant en heb nog nooit langer dan 3 dagen ergens op hoeven wachten..........
Dan ben je vast een uitzondering :? moet vaak meer dan 1,5 week moeten wachten :!:
Vreemd vind ik dat, ik ben al vrij lang klant bij hen en eerlijk, langer dan 3 dagen heb ik er nooit op hoeven wachten.
Groeten Ellen

MoniqueG
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:di 07 sep 2004 06:52

Bericht door MoniqueG » vr 14 jan 2005 08:06

Ooit 1 keer besteld bij kralenpost en volgens mij span ik de kroon. Ik had een bestelling gedaan, zat er al veertien dagen op te wachten, na betaling, voordat ik eens bedacht: kom laat ik eens gaan mailen ofzo...

Kreeg ik als antwoord: je hebt hier nooit iets besteld. Over en weer gemaild, en toen bleek dat ze erover heen gekeken hadden. Mijn bestelling gewoon laten liggen Vervolgens kreeg ik knijpkraaltjes en ringetjes, terwijl ik nog wat andere dingen besteld en betaald had ook. Daar wisten ze niets van. Later weer wel....Al met al heeft het drie weken geduurd voor ik alles in huis had. Toen kreeg ik een mail of ik vaste klant wilde worden. Bij hen? NOOIT!

Zo geweldig vind ik hen niet, er zijn veel mooiere sites te vinden, kan kralenpost niet eens aan.

Heb er ook nooit meer besteld en ook nooit meer gekeken...

Gebruikersavatar
Brigitte
Bead Lover
Berichten:445
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 12:08
Locatie:Nieuwerkerk ad IJssel
Contacteer:

Bericht door Brigitte » vr 14 jan 2005 08:30

Hmm, veel verschillende antwoorden dus. Nou ja, zal er nog eens over nadenken maar ben tot nu toe ook niet wildenthousiast :? Nog maar ff geen vaste klant worden ......
Groetjes
Brigitte

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 14 jan 2005 08:40

'vaste' klant worden heeft volgens mij voor jou niet zoveel gevolgen, je geeft alleen toestemming voor automatisch incasso waardoor je het sneller zou moeten krijgen maar zo te lezen maakt het niet eens zoveel verschil. bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je ook met automatische incasso betaken, in 99% van de gevallen krijg je de bestelling de volgende dag na het bestellen binnen. en daarvoor hoef je niet officieel vaste klant te zijn.

Gebruikersavatar
Brigitte
Bead Lover
Berichten:445
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 12:08
Locatie:Nieuwerkerk ad IJssel
Contacteer:

Bericht door Brigitte » vr 14 jan 2005 09:17

Ja, maar Creadream is natuurlijk zowiezo supersnel :) (en ook nog wel een paar andere internetshops hoor, maar kralenpost had een goede keus in Swarowski kralen.....)
groetjes
Brigitte

Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » vr 14 jan 2005 12:33

Ze hebben bij mij ook een keer een heel ander bedrag van mijn rekening afgeschreven. Dat was gewoon een bestelling van een andere klant. Ik heb 3 keer moeten mailen, toen werd het na 2 weken eindelijk eens teruggestort
Groetjes Ilona

MoniqueG
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:di 07 sep 2004 06:52

Bericht door MoniqueG » vr 14 jan 2005 15:54

Lees meer negatiefs dan positiefs over ze, ik weet dat Dimfie wel vaste klant is, maar ze kreeg het ook niet echt sneller ofzo. Geloof dat ze daar ook niet echt meer besteld...

Gesloten