kralenwinkels eindhoven

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
geke
Bead Believer
Berichten:218
Lid geworden op:za 05 jun 2004 18:00
Locatie:heerhugowaard
Contacteer:
kralenwinkels eindhoven

Bericht door geke » wo 05 jan 2005 11:22

hoi meiden,
zit met het volgende heb de adressen van queens en het kralenatelier al gevonen maar zijn er nog meer kralenshops in eindhoven ?
Enwat ik hel graag wil weten zitten de kralenwinkels op plaatsen die goed bereikbaar zijn met de auto ?
doordat ik pts heb in mijn pootje is een half uur of langer moeten lopen niet meer mogelijk.
Dus als jullie me daarmee zouden kunnen helpen graag
groetjes
Geke

Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door N » wo 05 jan 2005 21:56

Hoi Geke,

kralenatelier en queens zijn met de auto wel te bereiken, bij kralenatelier kun je in de buurt op een parkeerterrein parkeren en bij queens gewoon in de straat. (zit in een woonwijk).
Het beste kun je een routeplanner uitdraaien, want hoe je precies moet rijden weet ik ook niet.

Veel plezier en shop ze!
Groetjes, Nicole.

leonie
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:zo 04 jan 2004 12:14
Locatie:best

Bericht door leonie » ma 10 jan 2005 20:35

ja bij het kralenatelier kun je ergens in de stad op een terrein parkeren(betaald),soms als je geluk hebt in de straat zelf,maar bij queens kun je altijd behalve zaterdag heel erg makkelijk parkeren, queens zit vanuit het station ongeveer 10 min, lopen, het is een zijstraat van de kruisstraat,daar zitten ook allemaal winkels.

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 10 jan 2005 20:43

Queens kan je ook goed met de bus komen, daar hebben we het al eens eerder over gehad in een topic, de lijn weet ik niet meer uit mijn hoofd... misschien met de zoekfunctie?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

geke
Bead Believer
Berichten:218
Lid geworden op:za 05 jun 2004 18:00
Locatie:heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door geke » di 11 jan 2005 23:12

yep maar ik wou dus met de auto,
had ook al gezocht met die zoekfunctie voor ik dit oproepje plaatste maar werd er niet veel wijzer van vandaar dat ik het hier vroeg
groetjes
Geke

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 12 jan 2005 10:11

Misschien met de routeplanner vanuit de richting waaruit je komt en dan nog eens met de routeplanner van een van de winkels naar de andere...??
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maho creations
Bead Fan
Berichten:304
Lid geworden op:wo 05 jan 2005 09:52
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Maho creations » wo 12 jan 2005 11:08

Toevallig had ik het met een collega over queens, zij was er geweest ik zal even vragen hoe ze presies gegaan is!
Groetjes,
Marijke

leonie
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:zo 04 jan 2004 12:14
Locatie:best

Bericht door leonie » wo 12 jan 2005 13:12

van welke richting kom je gereden??
wie weet kan ik je het wel een beetje uit leggen

geke
Bead Believer
Berichten:218
Lid geworden op:za 05 jun 2004 18:00
Locatie:heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door geke » wo 12 jan 2005 13:25

we vinden die zaken vast wel,mijn probleem is gewoon doordat ik een paar jaar geleden flinke trombose heb gehad niet heel lang kan lopen zonder pijn.vandaar dat ik heel graag wou weten of het lukt daar een beetje in de buurt te parkeren.En da's met een routeplanner en speuren op dit forum niet te vinden :wink:

groetjes
Geke

Gesloten